Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Pozdravljeni v oddaji Second Hand.
Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice One Night/All Night od Justice in Tame Impala.
Francoski elektronski glasbeni duo Justice in avstralski glasbeni projekt Tame Impala sta izdala pesem kot prvo novo glasbo dua po skoraj osmih letih, po njihovem studijskem albumu Woman iz leta 2016.
Pesem služi kot vodilni singel novega albuma Hyperdrama, skupaj z "Generator", drugo pesmijo z albuma.
»Želeli smo, da 'One Night/All Night' zveni, kot da bi temačna/tehno stran Justice našla disko strani Kevina Parkerja od Tame Impala.
Ta pesem niha med čisto elektronsko glasbo in čistim diskom, vendar nikoli ne dobiš obeh hkrati. Preklapljanje iz enega v drugega poteka čez cel album in je morda najbolj jasno prikazan v 'One Night/All Night.'
Za tehno vpliv, ki ga opisujejo, so uporabili sempl izpred skoraj 30 let.
Izhaja iz techno skladbe Jeremyja The Flow iz leta 1995, ki je bila v uporabi precej upočasnjena.
Njen avtor, J. C. J. Hanneman, ki jo je izvedel pod psevdonimom Jeremy, je naveden kot soavtor One Night/All Night, na veliko presenečenje Hannemana samega.
Jorn Hanneman je hardcore producent iz Nizozemske, ki pa ni več aktiven v glasbi.
Dejaven je bil v devetdesetih letih prejšnjega stoletja in opaža več odmeva okoli njegovega starega opusa.
Že v zgodnji mladosti se je Jorn navdušil nad glasbo. Pri 6 letih je začel igrati klavir in pri 14 letih že igral v več skupinah. Po izkušnji z elektronsko glasbo (Front 242/Kraftwerk) pa se je njegova glasbena preferenca kot glasbenika obrnila v elektronsko glasbo.
Skladbe je začel producirati sam, kot Public Domain, Dr Phil Omanski, Jeremy in Ard und Jorn ter seveda kot Jorn. Poleg tega ima Jorn velik sloves enega redkih producentov, ki je sposoben producirati v več slogih. Sočasno je začel z DJ-janjem, tudi na zelo cenjenih rejvih, kot so Thunderdome, Earthquake in Hellraiser.
397 epizod
Second hand looks at the trend of recycling existing music in the form of samples, remixes and covers - although sometimes these modifications are actually flagrant violations of copyright laws... Some artists use without acknowledging where they got it, so we decided to take a closer look. The result: a huge number of hits are credited to the wrong musician, while the people who really wrote it remain ignored. Listen to the original and the adaptation and familiarize yourself with what's going on in the music industry - you'll be surprised by how many of your idols have built their reputation on the shoulders of others.
Pozdravljeni v oddaji Second Hand.
Danes si bomo ogledali ozadje sveže uspešnice One Night/All Night od Justice in Tame Impala.
Francoski elektronski glasbeni duo Justice in avstralski glasbeni projekt Tame Impala sta izdala pesem kot prvo novo glasbo dua po skoraj osmih letih, po njihovem studijskem albumu Woman iz leta 2016.
Pesem služi kot vodilni singel novega albuma Hyperdrama, skupaj z "Generator", drugo pesmijo z albuma.
»Želeli smo, da 'One Night/All Night' zveni, kot da bi temačna/tehno stran Justice našla disko strani Kevina Parkerja od Tame Impala.
Ta pesem niha med čisto elektronsko glasbo in čistim diskom, vendar nikoli ne dobiš obeh hkrati. Preklapljanje iz enega v drugega poteka čez cel album in je morda najbolj jasno prikazan v 'One Night/All Night.'
Za tehno vpliv, ki ga opisujejo, so uporabili sempl izpred skoraj 30 let.
Izhaja iz techno skladbe Jeremyja The Flow iz leta 1995, ki je bila v uporabi precej upočasnjena.
Njen avtor, J. C. J. Hanneman, ki jo je izvedel pod psevdonimom Jeremy, je naveden kot soavtor One Night/All Night, na veliko presenečenje Hannemana samega.
Jorn Hanneman je hardcore producent iz Nizozemske, ki pa ni več aktiven v glasbi.
Dejaven je bil v devetdesetih letih prejšnjega stoletja in opaža več odmeva okoli njegovega starega opusa.
Že v zgodnji mladosti se je Jorn navdušil nad glasbo. Pri 6 letih je začel igrati klavir in pri 14 letih že igral v več skupinah. Po izkušnji z elektronsko glasbo (Front 242/Kraftwerk) pa se je njegova glasbena preferenca kot glasbenika obrnila v elektronsko glasbo.
Skladbe je začel producirati sam, kot Public Domain, Dr Phil Omanski, Jeremy in Ard und Jorn ter seveda kot Jorn. Poleg tega ima Jorn velik sloves enega redkih producentov, ki je sposoben producirati v več slogih. Sočasno je začel z DJ-janjem, tudi na zelo cenjenih rejvih, kot so Thunderdome, Earthquake in Hellraiser.
Neveljaven email naslov