Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
marsikateri družini se je te dni odvijala prava drama vpisovanja učencev v želeno srednjo šolo. Državni izpitni center pa je objavil prve grobe analize letošnjega nacionalnega preverjanja znanja, kar je v delu strokovne javnosti vnovič sprožilo polemike o njegovem namenu in ciljih ter debate o nujno potrebnih spremembah načinov ocenjevanja znanja učencev in dijakov. Aktualna vlada je v koalicijsko pogodbo med drugim napisala, da je treba »kriterije omejitve vpisa spremeniti, saj trenutni upoštevajo izključno ocene, pridobljene v okviru pouka, da bo poleg ocen upoštevan tudi rezultat, dosežen na nacionalnem preverjanju znanja (NPZ). To je še spodbudilo opozorila o tem, da ocene, pridobljene v zadnji triadi osnovne šole, niso nujno tudi odraz znanja otrok in da bodo pritiski na učitelje in vodstva šol vse večji. O vsem tem voditelj Jure Čepin s sogovorniki.
Gostje:
dr. Darko Zupanc, direktor RIC-a,
dr. Janez Vogrinc, predsednik Državne komisije za vodenje NPZ,
dr. Vinko Logaj, direktor Zavoda RS za šolstvo,
dr. Klemen Lah, profesor slovenščine in sociologije,
Gregor Pečan, predsednik združenja osnovnošolskih ravnateljic in ravnateljev
4641 epizod
Vsakodnevna pogovorna radijska oddaja o aktualnih temah je zasnovana po načelu okrogle mize in edina tovrstna v slovenskem radiofonskem prostoru.
marsikateri družini se je te dni odvijala prava drama vpisovanja učencev v želeno srednjo šolo. Državni izpitni center pa je objavil prve grobe analize letošnjega nacionalnega preverjanja znanja, kar je v delu strokovne javnosti vnovič sprožilo polemike o njegovem namenu in ciljih ter debate o nujno potrebnih spremembah načinov ocenjevanja znanja učencev in dijakov. Aktualna vlada je v koalicijsko pogodbo med drugim napisala, da je treba »kriterije omejitve vpisa spremeniti, saj trenutni upoštevajo izključno ocene, pridobljene v okviru pouka, da bo poleg ocen upoštevan tudi rezultat, dosežen na nacionalnem preverjanju znanja (NPZ). To je še spodbudilo opozorila o tem, da ocene, pridobljene v zadnji triadi osnovne šole, niso nujno tudi odraz znanja otrok in da bodo pritiski na učitelje in vodstva šol vse večji. O vsem tem voditelj Jure Čepin s sogovorniki.
Gostje:
dr. Darko Zupanc, direktor RIC-a,
dr. Janez Vogrinc, predsednik Državne komisije za vodenje NPZ,
dr. Vinko Logaj, direktor Zavoda RS za šolstvo,
dr. Klemen Lah, profesor slovenščine in sociologije,
Gregor Pečan, predsednik združenja osnovnošolskih ravnateljic in ravnateljev
Neveljaven email naslov