Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
30.06.2022 55 min

Je zdajšnji način omejevanja vpisa v srednje šole (ne)pravičen? Kako naprej in kaj z NPZ


 marsikateri družini se je te dni odvijala prava drama vpisovanja učencev v želeno srednjo šolo.  Državni izpitni center pa je objavil prve grobe analize letošnjega nacionalnega preverjanja znanja, kar je v delu strokovne javnosti vnovič sprožilo polemike o njegovem namenu in ciljih ter debate o nujno potrebnih spremembah načinov ocenjevanja znanja učencev in dijakov. Aktualna vlada je v koalicijsko pogodbo med drugim napisala, da je treba »kriterije omejitve vpisa spremeniti, saj trenutni upoštevajo izključno ocene, pridobljene v okviru pouka, da bo poleg ocen upoštevan tudi rezultat, dosežen na nacionalnem preverjanju znanja (NPZ). To  je še spodbudilo opozorila o tem, da ocene, pridobljene v zadnji triadi osnovne šole, niso nujno tudi odraz znanja otrok in da bodo pritiski na učitelje in vodstva šol vse večji. O vsem tem voditelj Jure Čepin s sogovorniki.

 

Gostje:

dr. Darko Zupanc, direktor RIC-a,

dr. Janez Vogrinc, predsednik Državne komisije za vodenje NPZ,

dr. Vinko Logaj, direktor Zavoda RS za šolstvo,

dr. Klemen Lah, profesor slovenščine in sociologije,

Gregor Pečan, predsednik združenja osnovnošolskih ravnateljic in ravnateljev


Studio ob 17.00

4641 epizod


Vsakodnevna pogovorna radijska oddaja o aktualnih temah je zasnovana po načelu okrogle mize in edina tovrstna v slovenskem radiofonskem prostoru.

30.06.2022 55 min

Je zdajšnji način omejevanja vpisa v srednje šole (ne)pravičen? Kako naprej in kaj z NPZ


 marsikateri družini se je te dni odvijala prava drama vpisovanja učencev v želeno srednjo šolo.  Državni izpitni center pa je objavil prve grobe analize letošnjega nacionalnega preverjanja znanja, kar je v delu strokovne javnosti vnovič sprožilo polemike o njegovem namenu in ciljih ter debate o nujno potrebnih spremembah načinov ocenjevanja znanja učencev in dijakov. Aktualna vlada je v koalicijsko pogodbo med drugim napisala, da je treba »kriterije omejitve vpisa spremeniti, saj trenutni upoštevajo izključno ocene, pridobljene v okviru pouka, da bo poleg ocen upoštevan tudi rezultat, dosežen na nacionalnem preverjanju znanja (NPZ). To  je še spodbudilo opozorila o tem, da ocene, pridobljene v zadnji triadi osnovne šole, niso nujno tudi odraz znanja otrok in da bodo pritiski na učitelje in vodstva šol vse večji. O vsem tem voditelj Jure Čepin s sogovorniki.

 

Gostje:

dr. Darko Zupanc, direktor RIC-a,

dr. Janez Vogrinc, predsednik Državne komisije za vodenje NPZ,

dr. Vinko Logaj, direktor Zavoda RS za šolstvo,

dr. Klemen Lah, profesor slovenščine in sociologije,

Gregor Pečan, predsednik združenja osnovnošolskih ravnateljic in ravnateljev

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov