Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
05.08.2016 32 min

Pokvarjen dopust – kako do povračila denarja?

Ste se ravno vrnili z dopusta, ki pa se je zaradi smrdljive sobe, glasne klime, odpovedi izletov in zamud pri prevozih spremenil v nočno moro? Ali pa boste dopustovali v avgustu in si ravno ogledujete ponudbe v zadnji minuti? Ne zamudite petkovega svetovalnega servisa, kjer bomo govorili o pravicah in dolžnostih dopustnikov. Kdaj smo upravičeni do povrnitve denarja, kaj vse je lahko predmet pritožbe in kako začeti postopek? Na vprašanja bo odgovarjala Tea Žnidaršič iz Svetovalne pisarne ZPS.

Ste se ravno vrnili z dopusta, ki pa se je zaradi smrdljive sobe, glasne klime, odpovedi izletov in zamud pri prevozih spremenil v nočno moro? Ali pa boste dopustovali v avgustu in si ravno ogledujete ponudbe v zadnji minuti? Ne zamudite petkovega svetovalnega servisa, kjer bomo govorili o pravicah in dolžnostih dopustnikov. Kdaj smo upravičeni do povrnitve denarja, kaj vse je lahko predmet pritožbe in kako začeti postopek? Na vprašanja bo odgovarjala Tea Žnidaršič iz Svetovalne pisarne ZPS.


Svetovalni servis

4301 epizod


Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.

05.08.2016 32 min

Pokvarjen dopust – kako do povračila denarja?

Ste se ravno vrnili z dopusta, ki pa se je zaradi smrdljive sobe, glasne klime, odpovedi izletov in zamud pri prevozih spremenil v nočno moro? Ali pa boste dopustovali v avgustu in si ravno ogledujete ponudbe v zadnji minuti? Ne zamudite petkovega svetovalnega servisa, kjer bomo govorili o pravicah in dolžnostih dopustnikov. Kdaj smo upravičeni do povrnitve denarja, kaj vse je lahko predmet pritožbe in kako začeti postopek? Na vprašanja bo odgovarjala Tea Žnidaršič iz Svetovalne pisarne ZPS.

Ste se ravno vrnili z dopusta, ki pa se je zaradi smrdljive sobe, glasne klime, odpovedi izletov in zamud pri prevozih spremenil v nočno moro? Ali pa boste dopustovali v avgustu in si ravno ogledujete ponudbe v zadnji minuti? Ne zamudite petkovega svetovalnega servisa, kjer bomo govorili o pravicah in dolžnostih dopustnikov. Kdaj smo upravičeni do povrnitve denarja, kaj vse je lahko predmet pritožbe in kako začeti postopek? Na vprašanja bo odgovarjala Tea Žnidaršič iz Svetovalne pisarne ZPS.

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov