Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
04.12.2023 27 min

Pasti spletnega nakupovanja in potrošniške pravice

Črni petek, spletni ponedeljek, Miklavževi popusti – v zadnjih tednih so nas vse te spodbude vabile k spletnemu nakupovanju z vsaj na videz ugodnimi popusti. A ne gre vedno vse po pričakovanjih, zato se o pasteh spletnega nakupovanja in potrošniških pravicah pogovarjamo v ponedeljkovem Svetovalnem servisu. Kaj morate preveriti, preden v spletni obrazec vnesete številko bančne kartice, kaj storiti, če naročeni izdelek ni enak prejetemu ali pa še slabše – če ga kljub plačilu sploh niste prejeli? Na vprašanja bosta odgovarjala Jasmina Mesič iz Si-Certa in vodja Evropskega potrošniškega centra Romana Javornik. Vabljeni k sodelovanju!


Svetovalni servis

4293 epizod


Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.

04.12.2023 27 min

Pasti spletnega nakupovanja in potrošniške pravice

Črni petek, spletni ponedeljek, Miklavževi popusti – v zadnjih tednih so nas vse te spodbude vabile k spletnemu nakupovanju z vsaj na videz ugodnimi popusti. A ne gre vedno vse po pričakovanjih, zato se o pasteh spletnega nakupovanja in potrošniških pravicah pogovarjamo v ponedeljkovem Svetovalnem servisu. Kaj morate preveriti, preden v spletni obrazec vnesete številko bančne kartice, kaj storiti, če naročeni izdelek ni enak prejetemu ali pa še slabše – če ga kljub plačilu sploh niste prejeli? Na vprašanja bosta odgovarjala Jasmina Mesič iz Si-Certa in vodja Evropskega potrošniškega centra Romana Javornik. Vabljeni k sodelovanju!

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov