Zapleta se tudi pri šolskih prevozih, saj bi se ti glede na edino prejeto ponudbo v prihodnjem šolskem letu zelo podražili.
Arriva kot koncesionar na Jesenicah trenutno izvaja tako mestne kot šolske prevoze, kombinirani prevoz je občino lani stal dobrih 750.000 evrov, od tega 300.000 za prevoz šolarjev. Pri sklepanju novih pogodb, koncesija poteče prihodnji mesec, je občina prevoze ločila in objavila dva razpisa. Ponudnikov za mestni prevoz ni bilo, za šolske prevoze pa se je prijavila le Arriva in presenetila s ceno kar 1.464.000 evrov.
"Ponudbe nikakor ne moremo sprejeti, nimamo v proračunu, nimamo sredstev. To je monopol in izsiljevanje občine," je povedal župan Jesenic Peter Bohinec.
"Nismo edini prevoznik na Gorenjskem, imamo konkurenco. V tem razpisu za šolske prevoze se zahteva eno vozilo manj kot za celotno kombinirano izvajanje mestnega in šolskega prevoza. Če imaš vozilo in voznike rezervirane za en posel, jih ne moreš uporabiti pri drugem poslu in seveda mora ta posel nositi stroške," je pojasnil direktor razvoja Arriva Slovenija Iztok Štrukelj.
Težava je v razpisih, ki ne predvidevajo ustrezne indeksacije, ampak fiksno ceno za dobo petih let, še pojasnjujejo v Arrivi. "Če bi naredili podoben razpis za mestne in šolske kombinirane prevoze, bi lahko za malenkost višji strošek imeli prevoze 365 dni na leto," je še pojasnil direktor Štrukelj.
Koncesionar mora sam prevzeti tveganja, na drugi strani odgovarja jeseniški župan. "Ne bom dovolil, da Arriva izsiljuje in meče žogico na občino Jesenice, občina mora skrbeti tudi za občinski proračun, iščemo pa tudi rešitve za šolski prevoz," je še povedal župan Bohinec.
Časa, priznava, nimajo veliko, saj morajo ob tem najti tudi izvajalca, ki bo opravljal mestni avtobusni prevoz.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje