Po besedah Darsa so za tri komplete cestnih zastorov odšteli slabih 98.000 evrov z DDV-jem, kupili pa so jih prek javnega razpisa, na katerem je bil najugodnejši ponudnik podjetje P-team z Brezovice. Ali bodo kupili še dodatne, se bodo odločali po potrebi in po izkušnjah s trenutnimi paneli.
Zastori so na prikolicah, zavesa z ene prikolice je dolga 102 metra (vsak panel je dolg tri metre in visok dva metra), testirana je za hitrost vetra do 40 kilometrov na uro, vsak podstavek pa tehta nekaj manj kot 30 kilogramov. Celotni komplet, ki je zložen na posebni prikolici, je težek približno poldrugo tono.
Dars zastorov ne bo postavljal ob vsaki nesreči, smiselni bodo ob hujših nesrečah, ko se bo po dogovoru s policijo in gasilci ocenilo, da bo reševanje trajalo dalj časa, ko so smrtne žrtve, ko se predvideva, da bo zapora trajala dve, tri ure ipd. Postavitev zastorov je torej odvisna od časa reševanja, vrste nesreče in njene lokacije.
Skoraj uro in pol, preden so lahko začeli postavljati zastor
Dars je zaščitne panele že uporabil, in sicer v ponedeljek, ko se je prometna nesreča zgodila na primorski avtocesti. Zastori so preprečevali poglede na posledice nesreče z nasprotnega smernega vozišča; dokler niso bili postavljeni, so nekateri vozniki celo ustavljali na prehitevalnem pasu na drugi strani avtoceste in fotografirali mesto nesreče.
Pojasnili so, da je policija takoj, ko so gasilci pogasili ogenj, zaprosila za postavitev zaščitnih panelov. Ko so se Darsovi sodelavci iz avtocestne baze Logatec s prikolico prebili skozi zastoj iz Logatca proti mestu nesreče, kar je trajalo skoraj pol ure, so postavili zaščitne zastore. "Zastori so vsekakor opravili svoj namen," še pravijo na Darsu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje