Kot je pojasnil predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec, je Dars Družbi za državne ceste naročil, naj se s pogodbenimi partnerji dogovori o delitvi stroškov popravila vozišč, za katere še velja garancija.
Sanacija predorov najkasneje spomladi
Dars bo sicer najkasneje spomladi izbral izvajalca, ki bo začel s sanacijskimi deli. Sanacija bo izvedena z metodo hrapavljenja, ni pa še znano, ali bo šlo za metodo z udarnimi kladivi ali z vodnimi topovi. Analiza dunajske tehnične univerze stroške sanacije trojanskega predora ocenjuje na milijon evrov, v Darsu pa predvidevajo, da bodo stroški nekoliko nižji.
Če dogovor ne bo mogoč, bo Dars sam pokril stroške popravila in jih nato od odgovornih terjal na sodišču. Ob tem Nemec dodaja, da je bolje, da pogodbeniki sami odpravijo pomanjkljivosti, saj bo to najhitreje in najceneje.
"Premiki" tudi na šentviškem koncu
Kot je še povedal Nemec, si uprava Darsa prizadeva tudi, da bi že v naslednjih dneh prišlo do dogovora glede izvedbe druge faze izgradnje avtocestnega odseka Šentvid - Koseze, ki zajema priključek za Celovško cesto. Ta naj bi bil dokončan predvidoma do začetka turistične sezone prihodnje leto.
Dars z novim nadzornikom
Dars pa so doletele tudi spremembe v nadzornem svetu, saj je vlada na dopisni seji vanj za mandatno obdobje štirih let imenovala Uroša Rožiča. Ta bo zamenjal dosedanjega nadzornika Zvonka Ivanušiča, ki mu je potekel mandat. Rožič sicer trenutno vodi družbo DSU, vodi pa tudi slovenski del komisije za ureditev premoženjsko pravnih odnosov med Slovenijo in Hrvaško.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje