V dopisu, ki ga je direktorat, ta deluje znotraj ministrstva za finance, mestni občini poslal 24. oktobra, so ocenili, da je "dokaj nesmiselno", da je zavarovanje radarjev strošek javnega partnerja, Iskre Sistemov, piše Večer. Predstavniki občine so namreč zatrdili, da "zasebni partner v celoti prevzema tudi tveganje upravljanja in vzdrževanja vzpostavljenega sistema".
Dopis razkriva tudi, da so na ministrstvu pogodbo od občine dobili šele po posredovanju, čeprav bi jo jim morala občina po zakonu poslati v osmih dneh od podpisa. Pogodba je bila podpisana 12. januarja, aneksa pa 26. januarja in 12. oktobra.
Za direktorat je sporno tudi, da bo vzdrževalna dela za Iskro Sistemi opravljalo podjetje Nigrad, ki ni niti v 100-odstotni lasti občine niti v 100-odstotni lasti skupnosti občin. Podelitev takšne izključne pravice pa ni v skladu s pravili o preglednosti, menijo na direktoratu.
Izigravanje zakonodaje?
Mestno občino ob tem sprašujejo, ali omenjena pogodba določa, da bo določen delež iz koncesijske pogodbe med Nigradom in občino prenesen na zasebnega partnerja, hkrati pa bo taista dela z omenjeno pogodbo zasebni partner prenesel nazaj na Nigrad. V tem primeru bi namreč šlo za izigravanje zakonodaje, menijo na direktoratu.
Med drugim pa občini predlagajo, da bi glede načina plačila pogodbo popravili tako, da bi Iskri namesto 92 odstotkov izterjanih kazni plačevali pavšal, ki bo temeljil na izračunu povprečnega števila prekrškov na mesec ali leto. Kot dodatno ugodnost zasebnemu partnerju vidijo dejstvo, da Iskra lahko trži tudi 80 odstotkov optičnega omrežja.
Na mariborski občini bodo pojasnila v povezavi s pogodbo in tudi samo pogodbo razkrili na posebni novinarski konferenci prihodnji teden.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje