V popisu cen, ki ga Zveza potrošnikov naredi na štirinajst dni, še navajajo, da se je pocenilo okoli šest odstotkov izdelkov, ki so jih vzeli pod drobnogled, v skoraj 87 odstotkih primerov pa so cene ostale na isti ravni. Največ podražitev je bilo med 10 in 30 odstotki, mnoge pa so posledica konca promocijskih akcij.
Najvišje podražitve:
Spar City Park
Margarina Rama Classic 102 %
Mercator Koseze
Polenta Mlinotest 43 % 500g
Tuš BTC
Polenta Zlato polje 450 g 35 %
Leclerc
Bimal sončnično olje 2l 41 %
Največje pocenitve:
Spar City Park
Edamec Lj. mlekarne 29 %
Mercator Koseze
Valjani rezanci Grande 400g 30 %
Tuš BTC
Namaz Sarina premium 200g 30 %
Leclerc
Beli kruh 500g 30 %
V zvezi s tem na ZPS-ju tudi opozarjajo, da bi bilo treba urediti pravila akcijske prodaje, saj se pogosto ob koncu akcije cena izdelka zviša, pri čemer ta dobi tudi drug naziv.
Primerljive so tudi podražitve in pocenitve čistil in higienskih izdelkov, ki jih po novem preučuje ZPS.
Dvomesečno obdobje: Dražjih 11 odstokov izdelkov
Nekoliko slabša pa je slika dvomesečnega obdobja med 28. februarjem in 23. aprilom. V tem času je na isti ravni ostalo 71 ostotkov cen izdelkov pod lupo ZPS-ja, dobrih 11 odstotkov cen se je zvišalo, okoli 17 odstotkov cen prehranskih izdelkov pa se je podražilo.
Reševanje sporov tudi po zunajsodni poti
Odvetnica Živa Drol Novak je opozorila na javno razpravo o osnutku zakona o alternativnem reševanju potrošniških sporov, ki bo potekalo po zunajsodni poti s pomočjo pristojnih strokovnjakov. Kot je dejala Drol Novakova, mora biti organ, ki bi odločal, neodvisen od države, njegova sestava pa mora biti tripartitna: v njej mora biti predstavnik potrošnikov, ponudnikov in tudi pravne stroke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje