Letalo je bilo pred dvema mesecema prepeljano v Švico, kjer je bil opravljen servis. Po poteku najemne pogodbe z ameriškim najemnikom je bilo namreč letalo precej poškodovano, poškodbe pa so nastale iz malomarnosti. Sprva je bilo napovedano, da bo servis letala trajal en mesec, a se je zavlekel za kar tri tedne. Odprava napak je bila namreč obsežnejša od pričakovanj. Prvotna cena popravil je bila 60.000 evrov, a obstaja možnost, da bi se še povišala na 80.000 evrov.
Dodatne stroške naj bi prinesli še obvezna homologacija letala, ki je potrebna zato, ker letalo do zdaj še ni bilo registrirano v Evropi, pa tudi registracija in zavarovanje. Za letalo bo treba plačati še DDV in prišteti še stroške preletov iz ZDa v Švico in v Slovenijo.
Ob vrnitvi falcona domov pa naj bi se nadaljevala tudi pogajanja s tremi domačimi letalskimi prevozniki, ki želijo najeti letalo. Za najem se že od spomladi potegujejo Adria Airway, Gio in Linxair. Po neuradnih informacijah naj bi najvišjo najemnino ponudila prva. Najemnik bo moral letalo prevzeti za najmanj štiri leta, ob podpisu pa državi plačati najmanj pol milijona evrov varščine.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje