Izmenično enosmerni promet so tako uvedli na odsekih Črnova-Arja vas pri Skrlinovem Gradu (tam velja tudi omejitev 30 ton za tovorna vozila brez priklopnikov), Postojna-Pivka v Prestranku, Jeprca-Ljubljana Šentvid v Mednem in Šentjakob-Ribče v Vidmu. Na zadnjih treh omejitev teže ne bo.
Prometno signalizacijo na 11 mostovih, na katerih so omejili težo vozil, pa so že postavili. Direkcija za ceste je pred tedni namreč sporočila, da bodo do konca januarja na 15 odsekih cest zaradi dotrajanosti mostov in nujnosti zagotavljanja prometne varnosti omejili skupno dovoljeno maso vozil in s tem posledično tovorni promet.
V Ozeljanu že nad signalizacijo
To je med avtoprevozniki in gospodarstveniki na prizadetih območjih sprožilo veliko nejevolje, zato so se s predstavniki države dogovorili, da bo na štirih odsekih promet potekal izmenično. Omejitev skupne dovoljene teže in s tem posledično tovornega prometa je tako doletela 11 mostov, na štirih pa so torej uvedli izmenično enosmerni promet.
Prometno signalizacijo na 11 mostovih so začeli postavljati pred tednom dni, a neznani storilci so postavljeno signalizacijo v Ozeljanu v Vipavski dolini že poškodovali oz. odstranili.
Direkcija je v pomoč voznikom že pripravila pregled alternativnih poti po državnih cestah, vse informacije so na voljo tudi na prometnoinformacijskem centru za državne ceste, vse voznike pa prosijo za strpnost pri vožnji in dosledno upoštevanje prometne signalizacije.
SLS nad prometnega ministra
Na prve zapore z izmeničnim enosmernim prometom so se sicer že odzvali tudi v SLS-u, kjer za to krivijo "neučinkovitost" ministra za infrastrukturo in prostor Sama Omerzela.
"Skrajno neodgovorno od resornega ministra je, da ni zagotovil potrebnih sredstev za obnovo spornih premostitvenih objektov in da je zaradi opustitve nujno potrebnih del zdaj ogrožena ne le trajnost teh konstrukcij, temveč tudi varnost udeležencev v prometu," pravi vodja strankine poslanske skupne Mihael Prevc.
"Izmenični enosmerni režim se sicer uporablja kot začasno rešitev, v omenjenih primerih pa bo ostal trajen, saj Direkcija RS za ceste nima zagotovljenih sredstev za nujno potrebno obnovo objektov," je opozoril.
Na odsekih, kjer so že doslej nastajale prometne konice, po novem lahko pričakujemo še daljše zastoje in posledično zamude, pojasnjuje Prevc, ki izpostavlja severno ljubljansko vpadnico iz smeri Medvod kot enega najprometneje obremenjenih odsekov v državi, ki ga povprečno prevozi več kot 12.000 vozil dnevno.
Grožnje z drugo interpelacijo
"Minister je bil velikokrat opozorjen na to težavo, opozarjali smo ga tudi v DZ-ju, vendar je, namesto da bi kot odgovoren resorni minister zagotovil sredstva za sanacijo teh objektov in za vzdrževanje cest, raje zamenjal tistega, ki si je upal na glas opozoriti na težavo," še dodaja Prevc, ki je ob tem spomnil na nedavno zamenjavo direktorja agencije Gregorja Ficka.
"Pričakujem, da bo minister pri iskanju manjkajočega denarja vsaj tako uspešen, kot je bil pri iskanju novega direktorja Direkcije za ceste RS, ki ga je našel "čez noč", in bo sredstva za sanacijo, po nekaterih ocenah gre za 30 milijonov evrov, tako kot novega direktorja našel najpozneje v treh dneh. V nasprotnem primeru si bo, še preden bo odgovarjal na prvo, zaslužil že drugo interpelacijo," je sklenil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje