Foto:
Foto:
Vodja gospodarskega interesnega združenja Emil Milan Pintar je kot državljan vložil pobudo za spremembo zakona o Gospodarski zbornici Slovenije.

Osrednji vladni cilj prvega desetletja članstva Slovenije v EU-ju je preseči povprečno raven gospodarske razvitosti razširjene Unije. Ambiciozni načrt naj bi uresničili s spodbujanjem konkurenčnosti, prilagodljivosti in inovativnosti celotne družbe.

Predlog spremembe zakona o GZS-ju, ki ga je, kot je znano, vložil prvi mož GIZ Transporta Emil Milan Pintar, predvideva prostovoljno in ne več obveznega članstva v zbornici.

Ob zavrnitvi pobude referendum
V GIZ Transportu ob morebitni zavrnitvi 13. oktobra vložene pobude napovedujejo zbiranje podpisov in referendum o obveznem članstvu v gospodarski zbornici. Prepričani so namreč, da GZS ne usklajuje interesov svojih članov in jih ne zastopa pred vlado in državo.

Avtoprevozniki so po zakonu lahko samostojni podjetniki, družbe z omejeno odgovornostjo ali pa delniške družbe in kot taki včlanjeni v dve različni zbornici: Obrtno zbornico Slovenije ali GZS. Takšna delitev se zdi gospodarskemu interesnemu združenju Transport neustrezna. Ker potrebujejo zbornico, da bo zastopala njihove interese, pa v združenju predlagajo prehod s sedanjega principa obveznega članstva v zbornicah na prostovoljno.