Ura parkiranja v garaži pod tržnico naj bi stala 1 evro na uro, obljubljajo pri Molu. Foto: RTV SLO/P. B.
Ura parkiranja v garaži pod tržnico naj bi stala 1 evro na uro, obljubljajo pri Molu. Foto: RTV SLO/P. B.

V odzivu na navedbe civilne iniciative Tržnice ne damo je dodal, da bodo dela najprej potekala pod enim, nato pa še pod drugim delom Plečnikove tržnice, pri čemer bo njen zgodovinski in kulturni pomen upoštevan. Predstavniki civilne pobude pa projektu nasprotujejo, saj menijo, da naj bi dela trajala dve leti, arheološke raziskave pa naj bi ga še dodatno podaljšale.

Menijo tudi, da bo tržnica med gradnjo izgubila svoj značaj, in predlagajo, da bi se garaža zgradila v notranjosti grajskega hriba, kar pa je Janković označil za nesmisel.

Nasprotniki projekta zato pozivajo mestne svetnike, naj na seji v ponedeljek ne podprejo mestnega proračuna v delu, ki predvideva pripravo dokumentacije za objekt pod tržnico. Svoje nasprotovanje projektu bodo izrazili tudi s protestnim shodom pred magistratom v ponedeljek.

Napovedujejo, da bodo v svojem boju uporabili vsa pravna sredstva, svetnik Mihael Jarc (Lista za čisto pitno vodo) pa je napovedal celo možnost vložitve referendumske pobude.

Soglasno o prenosu deležev holdinga na MOL
Skupščina javnega Holdinga Ljubljana je obravnavala predvideno preoblikovanje poslovnih deležev podjetij Parkirišča, Žale in Ljubljanske tržnice. Družbeniki so soglasno sprejeli sklep o prenosu poslovnih deležev holdinga v družbah Ljubljanske tržnice, Parkirišča in Žale na Mestno občino Ljubljana. Sklenili so še, da v primeru prenosa deležev primestnim občinam v letih 2008 in 2009 pripada povečanje investicij v podjetju VO-KA v višini njihovega deleža v omenjenih družbah.