Predor, ki bo povezal primorski občini, bo dolg 2.100 metrov. Foto: MMC RTV SLO
Predor, ki bo povezal primorski občini, bo dolg 2.100 metrov. Foto: MMC RTV SLO
Kdo bo gradil predor Markovec?

Dars je gradnjo predora na odseku hitre ceste Koper-Izola, ki naj bi stala dobrih 87 milijonov evrov, dodelil italijanskemu konzorciju Vidoni, Oberosler cav. Pietro in Intercantieri Vittadello. Na razpis je bila prijavljena tudi avstrijska družba Strabag.

Dars lahko postopek nadaljuje in javno naročilo odda naslednjemu najugodnejšemu ponudniku, ki izpolnjuje vse razpisne pogoje. Lahko pa ga konča brez izbire, razpisni postopek pa ponovi.

Italijani brez referenc in opreme?
Družbi SCT in Primorje sta revizijski zahtevek za zadržanje gradnje predora Markovec na komisijo naslovili že sredi marca. Gradbeniški podjetji sta nasprotovali odločitvi Darsa, da naj gradnjo predora med Izolo in Koprom gradi Vidoni. Izbira je po mnenju SCT-ja in Primorja v nasprotju z določili zakona o javnih naročilih.

Izbiri italijanskega gradbenega podjetja sta nasprotovali tudi dve strokovni komisiji, ki sta za Dars pregledali postopek oddaje javnega naročila. Prepričani sta bili, da Vidoni nima ne ustreznih referenc ne primerne opreme za takšne posege.

Kdo bo gradil predor Markovec?