Mejni prehod je po njunih besedah črna gradnja znotraj slovenskega ozemlja. Obenem bosta zahtevala prekategorizacijo sečoveljskega prehoda iz mednarodnega v maloobmejnega, saj v 2-kilometrskem pasu ni potrebe po 2 večjih prehodih, ki zaradi prometnega pretoka povzročata prometne zamaške.
Na konferenci za novinarje sta oba akterja dejala, da se bodo prizadevanja za odstranitev hrvaških korit izpred dovoza do Jorasove hiše nadaljevala s pomočjo slovenske diplomacije in notranjega ministrstva, novega poskusa samostojnega odvoza, tokrat s prevoznikom iz tretje države EU-ja, pa nista izključila.
Pri četrtekovem poskusu odstranitve cvetličnih korit sta Joras in Starman ocenila, da je bil na voznike obeh tovornjakov s strani slovenske policije izvajan psihološki pritisk. Voznik, sicer samostojni avtoprevoznik, je zaradi potnega naloga samo do Portoroža, namesto Sečovelj že prejel kazenski nalog. 90.000 SIT kazni bo po lastnih besedah poravnal Joško Joras osebno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje