Marina Portorož je tik pred poletno sezono dobila novega lastnika. To je družba Luka Lucija, v kateri poudarjajo, da je marina za njih strateška naložba. Do zdaj so vanjo vložili že pol milijona evrov in pripravili dolgoročno strategijo, ki jo ponazarja slogan "Joy of yachting", je pojasnil direktor Luka Prebil.
"Ena od opornih točk je zagotovo urejeno okolje, vrhunska infrastruktura, vrhunski objekti, podprti z vrhunskimi storitvami z bogato gastronomsko ponudbo. Vse skupaj mora biti podprto tudi s sodobnimi digitalnimi rešitvami, ki bodo našim gostom omogočile čim prijetnejši obisk marine," je dodal Prebil.
V prihodnjih od štirih do petih letih bodo za naložbe namenili še desetkrat več denarja kot do zdaj. Vzporedno bo potekala tudi reorganizacija podjetja in delovnih mest. Izpeljali jo bodo pozimi. Prebil zagotavlja, da ne bodo odpuščali in da je osnovni cilj optimizacija procesov.
S poslovanjem so za zdaj zadovoljni kljub epidemiji. "Epidemija je imela na gostinstvo negativen učinek, tudi na dnevne goste, medtem ko pri letnih privezih opažamo, da je veliko gostov svoja plovila zaradi težav s prehajanjem meje iz Hrvaške preselilo v slovenske marine, ker jih tako lahko obiščejo čez vse leto," je dejal.
V Marini za prihodnje leto napovedujejo tudi Internautico. Tradicionalnega navtičnega sejma zdaj že tri leta ni bilo. Njegov dolgoletni vodja Jurij Korenc je obljubil: "Vsi skupaj bomo maksimalno vložili delo, znanje in kapacitete, ki jih imamo, in skušali pripraviti tak navtični sejem, kot smo ga bili vajeni pred mnogo leti."
Internautica bo prihodnje leto znova potekala v ustaljenem terminu. To je med petim in osmim majem.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje