Vlada je na seji dopolnila sklep o uporabi vladnega letala falcon.
Z zadnjo spremembo vladnega sklepa o uporabi letala falcon leta 2021 je bila za protokolarne prevoze že omogočena uporaba letala Slovenske vojske Turbolet L-410. Z nakupom in vključitvijo spartana v letalsko floto Slovenske vojske pa je mogoča tudi omejena uporaba tega letala, kadar falcon zaradi neplovnosti ni na voljo, so zapisali v sporočilo po seji vlade.
"S predlagano rešitvijo bo ob upoštevanju vseh omejitev zapolnjena vrzel, ki nastane med neplovnostjo letala falcon," v sporočilu zatrjujejo na ministrstvu za obrambo.
Spartan je najdražji
Cena za prevoze s spartanom je za državne organe določena pri 6063,23 evra z vključenim DDV-jem za uro poleta. Za primerjavo: ura poleta s falconom stane 4914,76 evra, ura poleta s turboletom pa 1888,56 evra, so za Slovensko tiskovno agencijo pojasnili na ministrstvu.
Taktično transportno letalo C-27J Spartan, prvo izmed dveh tovrstnih letal, ki ju je naročilo ministrstvo za obrambo, je prvič uradno poletelo 24. junija, ko je z njim ob dnevu državnosti k slovenskim vojakom na Kosovu poletel zdaj že nekdanji obrambni minister Marjan Šarec.
Šarec je po obisku povedal, da gre za prelomni trenutek, saj je transportno letalo tisto, kar je vojska že dolgo pričakovala. "S tem postajamo neodvisni in polno operativni, kar se tiče zračnega transporta," je dejal.
Medtem je falcon slovenske državnike že večkrat pustil na cedilu. Nazadnje se je manjša tehnična okvara pojavila junija med poletom predsednika vlade Roberta Goloba v Bruselj. Golob je tako moral iz Bruslja v Pariz s francoskim predsednikom Emmanuelom Macronom, od tam v München z redno letalsko linijo, nato pa v Slovenijo s službenim avtomobilom.
Na falconu so sicer letos opravili šest popravil, vključno z zadnjo tehnično okvaro, so takrat sporočili za STA.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje