Za uvod v rožnati oktober, mednarodni mesec ozaveščanja o raku dojk, sta pripravila komunikacijsko kampanjo s sporočilom Vedno na dosegu roke.
Komunikacijska kampanja ozavešča o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk, ki je ključno za zgodnje odkrivanje raka in vpliva na boljše preživetje. Glavni medij ozaveščanja je etiketa 500 ml izvirske vode Zala, ki vsebuje poziv k donaciji za podporo raziskavam raka in QR-kodo, ki to omogoča, so sporočili iz Pivovarne Laško Union.
Donacije se zbirajo v letos ustanovljeni sklad za podpiranje raziskav s področja raka dojk in rakov rodil – Sklad Mojce Senčar.
V Sloveniji je vsako leto na novo diagnosticiranih več kot 1500 ljudi z rakom dojke. "To nam daje vsaj 1500 razlogov. Da smo pozorni. Da smo dejavni. Da skrbimo za svoje zdravje in k temu motiviramo svoje najbližje. Navsezadnje, da smo solidarni. Pomagamo, podpiramo in doniramo," so zapisali v sporočilu za javnost.
1500 razlogov je komunikacijski nagovor kampanje, katere nosilni medij je etiketa izvirske vode Zala, kampanja pa bo predstavljena v času teniškega turnirja WTA v Portorožu z oglaševanjem in digitalno kampanjo ter na družbenih omrežjih v sodelovanju z ambasadorji znamke in društva.
Sporočilo kampanje je še toliko močnejše, ker so obraz kampanje resnične osebe – močne in pogumne, predvsem pa srčne ženske, prebolevnice raka dojk. V kampanji sodelujejo članice Društva Europa Donna Slovenija Metka, Špela in Irena, sodelavka Pivovarne Laško Union Bojana ter dolgoletna ambasadorka Jana Koteska.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje