Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je preboj druge najdaljše cevi na trasi po navedbah projektnega podjetja 2TDK izpostavila kot pomemben mejnik pri gradnji drugega tira. "To jasno kaže, da projekt poteka dobro in zgledno. Dokazujemo, da se da v Sloveniji še tako zahtevne projekte izvesti pravočasno in v okviru predvidenih stroškov," je dejala. Izkušnje družbe 2TDK bi bilo po njenih besedah smiselno uporabiti tudi pri drugih projektih.
"Razmere niso bile vedno optimalne, a z optimizmom zremo v nadaljevanje projekta, saj je drugi tir Divača–Koper najboljši dokaz tega, da lahko s skupnimi močmi dosežemo velike reči," je dodal generalni direktor 2TDK-ja Matej Oset.
Preboj predora sta kot pomemben mejnik izpostavila tudi direktor 2TDK-ja Marko Brezigar in vodja projekta Bahadir Oral iz gradbenega podjetja Yapi Merkezi. Omenila sta številne izzive pri delih, ki so jih predvsem v zadnjih mesecih upočasnili kraški pojavi.
Najdaljši predor na trasi drugega tira je s 6714 metri predor Lokev, ki so ga izkopali prejšnji teden. Gre tudi za najdaljši predor v Sloveniji. Pred tem je bil s 6327 metri najdaljši Bohinjski predor. Železniški predor Karavanke je sicer dolg 7976 metrov, a več kot polovica predora poteka v Avstriji.
Celotna trasa drugega tira poteka skozi sedem predorov. Ker pa se ob treh najdaljših predorih na trasi kopljejo tudi servisne cevi, izkopna dela potekajo v skupno desetih predorskih ceveh. Njihova skupna dolžina je 37,4 kilometra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje