Predsednik Konfederacije sindikatov 90 Slovenije Peter Majcen je tako pojasnil svojo odločitev: "Ne morem biti proti, ker ne želim dati podpore tistim, ki so proti zaradi tega, ker so proti tudi drugemu tiru ... Ne morem biti niti za, ker je ta zakon slab."
Zdajšnja vlada Majcna ni z ničimer prepričala, da je zakon potreben, slab pa je tudi zato, ker predvideva izgradnjo prvega od dveh tirov šele leta 2025 ali 2026. Kot je zatrdil, so "vlada in vlade pred njo zavajale naše državljane in naše gospodarstvo s tem, da so si prizadevale za to, da se nič ne zgradi".
Predsednik sekcije pristaniških špediterjev Čedomir Bojanič je priznal, da z gradnjo drugega tira zamujamo, a kljub temu ni še nič izgubljenega, če ga bomo začeli graditi kmalu. "Pristaniška skupnost kot taka je v zadnjih letih vložila zelo veliko naporov v prepričevanju poslovnih partnerjev, da je Koper kot vstopna točka za EU optimalna rešitev, predvsem za zaledne države," je dodal.
Ob tem je obžaloval, da je projekt v zadnji fazi prešel v politično vprašanje.
Jadran Bajec, vodja delovne skupine za spremljanje postopkov pri pridobivanju gradbenega dovoljenja za drugi tir v času Pahorjeve vlade, je poudaril, da zakon ne govori o kakšni alternativni trasi drugega tira, ker je ta že definirana, prav tako pa ne govori o ceni projekta ali korupciji.
Glede cene bi lahko od pridobitve gradbenega dovoljenja do danes že opravili razpise, primerjali različne ponudbe in dobili realno ceno projekta. O koruptivnih tveganjih pa je Bajec dodal: "Če mislimo, da so tisti, ki bodo vodili projekt drugega tira, že zdaj koruptivno nevarni, jih je treba zamenjati."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje