Z oglaševalsko akcijo v skupni vrednosti 900.000 evrov si želijo zagotoviti stalno navzočnost v javnosti, s čimer želijo pri posameznikih spodbuditi zavedanje o vseh možnostih, ki jih daje Slovenska vojska. Foto: MMC RTV SLO
Z oglaševalsko akcijo v skupni vrednosti 900.000 evrov si želijo zagotoviti stalno navzočnost v javnosti, s čimer želijo pri posameznikih spodbuditi zavedanje o vseh možnostih, ki jih daje Slovenska vojska. Foto: MMC RTV SLO
Vojska išče nove kadre

Namen kampanje je pridobiti nove kadre za popolnjevanje struktur poklicnih vojakov, pogodbenih rezervistov in prostovoljne rezerve ter pridobivanje štipendistov. Vsako leto si želijo zaposliti 300 novih vojakov. Poleg tega si želijo zagotoviti stalno navzočnost v javnosti, s katero želijo pri posameznikih spodbuditi zavedanje o možnostih, ki jih daje Slovenska vojska kot stabilen in trden delodajalec, ki bo tudi v prihodnje zaposloval.

Kot je izpostavil predstavnik oglaševalske agencije Pristop Dejan Verčič, želijo s kampanjo, ki bo vključevala oglase v tiskanih in elektronskih medijih ter različne oblike promocij na terenu, poudariti dva vidika vojaškega poklica, ki ju oba povzema slogan Ponosen nase. In sicer čustveni vidik - Slovenska vojska je ugledna državna institucija z dolgoletno tradicijo - ter racionalni - poklic, ki omogoča številne karierne možnosti.

V oglasih bodo poudarili predvsem nekatere vidike službovanja v vojski, in sicer da omogoča sodelovanje v mirovnih in humanitarnih organizacijah, številne možnosti izobraževanja znotraj vojske, skupinsko delo in osebnostni razvoj, ter da službovanje v vojski ne izključuje zasebnega življenja.

Med novostmi na področju pridobivanja kadrov bodo ustanovili tudi Urad za pridobivanje kadrov, ki bo skrbel predvsem za predstavitve na terenu in promocije vojaškega poklica.

Oglaševalska kampanja bo vredna 900.000 evrov.

B. K.

Vojska išče nove kadre