Namen kampanje je pridobiti nove kadre za popolnjevanje struktur poklicnih vojakov, pogodbenih rezervistov in prostovoljne rezerve ter pridobivanje štipendistov. Vsako leto si želijo zaposliti 300 novih vojakov. Poleg tega si želijo zagotoviti stalno navzočnost v javnosti, s katero želijo pri posameznikih spodbuditi zavedanje o možnostih, ki jih daje Slovenska vojska kot stabilen in trden delodajalec, ki bo tudi v prihodnje zaposloval.
Kot je izpostavil predstavnik oglaševalske agencije Pristop Dejan Verčič, želijo s kampanjo, ki bo vključevala oglase v tiskanih in elektronskih medijih ter različne oblike promocij na terenu, poudariti dva vidika vojaškega poklica, ki ju oba povzema slogan Ponosen nase. In sicer čustveni vidik - Slovenska vojska je ugledna državna institucija z dolgoletno tradicijo - ter racionalni - poklic, ki omogoča številne karierne možnosti.
V oglasih bodo poudarili predvsem nekatere vidike službovanja v vojski, in sicer da omogoča sodelovanje v mirovnih in humanitarnih organizacijah, številne možnosti izobraževanja znotraj vojske, skupinsko delo in osebnostni razvoj, ter da službovanje v vojski ne izključuje zasebnega življenja.
Med novostmi na področju pridobivanja kadrov bodo ustanovili tudi Urad za pridobivanje kadrov, ki bo skrbel predvsem za predstavitve na terenu in promocije vojaškega poklica.
Oglaševalska kampanja bo vredna 900.000 evrov.
B. K.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje