Odločitev o zakupu medijskega prostora v kuharski oddaji Masterchef Slovenija so sprejeli kmetijski sektorji mleka, mesa in sadja, ki v 60 odstotkih sofinancirajo promocije. Svoje predstavnike v odborih sektorjev imajo kmetje, Zadružna zveza Slovenije, Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij pri Gospodarski zbornici Slovenije (GZS), Kmetijsko-gozdarska zbornica Slovenije (KGZS) in drugi predstavniki, so v današnjem sporočilu za javnost zapisali na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano.
Odločitev o zakupu medijskega prostora v omenjeni oddaji so potrdili na seji sveta za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, ki ga sestavljajo predstavniki zadružne zveze, zbornice kmetijskih in živilskih podjetij, KGZS in kmetijskega ministrstva.
Šarec: Odločitev je padla pod prejšnjo ministrico
Začasni vodja kmetijskega ministrstva, sicer obrambni minister, Marjan Šarec se je na družbenem omrežju X odzval z besedami, da se je za sodelovanje v oddaji Masterchef ministrstvo odločilo še pod vodstvom prejšnje ministrice Irene Šinko 4. oktobra 2023.
"Prisotna je bila tudi prejšnja ministrica. Torej mene še ni bilo. Pa tudi če bi bil, podpirati je treba živilsko kakovost," je zapisal Šarec.
Nagovoriti želijo ljubitelje dobre hrane in kuhanja
Po sedmih letih promocije na televiziji, radiu, internetu in prek zunanjega oglaševanja "je bila odločitev in želja sektorjev predvsem nagovoriti potrošnike tudi prek različnih kuharskih oddaj, dogodkov, tudi tedna restavracij ipd.," so pojasnili na ministrstvu. Kot so dodali, želijo primarno nagovoriti potrošnike, ki so ljubitelji dobre hrane in kuhanja ter širše predvsem segment hotelov, restavracij in cateringa (HoReCa).
"Kmetijski produkti (mleko in mlečni izdelki, meso in mesni izdelki ter sadje in izdelki iz sadja), ki jih skupno promoviramo, sovpadajo prav z vsebinami kuhanja in segmenta sektorja HoReCa, torej primarna in poglavitna ciljna publika za ta zakup so prav gledalci kuharskih oddaj, ki so potencialni kupci teh izdelkov," so navedli.
Za zakup medijskega prostora, izvedbo kreativnih storitev in druge promocijske umestitve za sektor mleka, mesa in sadja so izbrali licenčno oddajo Masterchef Slovenija, katere ekskluzivno pravico predvajanja ima podjetje Pro Plus.
Kot so še dodali na ministrstvu, omenjeno promocijo sofinancirajo sektor mleka, mesa in sadja iz namenskih sredstev, del pa bo šel tudi iz integralnih sredstev proračuna.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje