Kot je dejal ob robu današnjega Šarhovega pohoda in Festivala miru na Treh kraljih, so področja, ki predstavljajo težavo, povezana s kadri, z razvojno paradigmo za v prihodnje in s transformacijo vojske.
O zadevi Patria je Šteiner na vprašanje, ali sam stoji za stališči Gutmana, ki je dejal, da gre za transparenten posel, odvrnil, da tega ne more in ne želi komentirati, dejstvo pa je, da oklepna vozila potrebujejo zato, ker je to povezano z razvojem vojske. Kakšna bodo in koliko jih bo, pa po njegovih besedah ni odvisno od načelnika generalštaba. "Sam vem, kaj je treba narediti z vozili, ko bodo ta prišla v naše roke, kako jih spraviti v realne zmogljivosti, ki bodo prispevale k temu, da bodo slovenski vojaki lahko doma in na tujih misijah svoje naloge opravljali varno," je dejal Šteiner.
O tem, ali bi bilo treba po njegovem mnenju morda pogodbo s Patrio prekiniti, je dejal, da na to ne more odgovoriti, ker gre za politično vprašanje. Na vprašanje, ali Slovenska vojska resnično potrebuje 135 vozil, pa je odvrnil, da jih bo SV imel toliko, kolikor jih bo država lahko plačala. Sicer pa je Slovenija po Šteinerjevih besedah v mednarodnih operacijah in misijah kredibilen partner, slovenski vojaki pa so na vseh območjih, kjer so prisotni, cenjeni kot dobri vojaki in pravi profesionalci.
Šteiner: Afere ni
Ker so nekateri mediji ob njegovem imenovanju navajali njegovo vpletenost v afero v zvezi z izplačevanjem potnih stroškov, pa je dejal, da te afere ni, saj si ni nikoli v življenju dal izplačevati omenjenega denarja. Zadevo, ki traja že devet let, pa je označil kot čista natolcevanja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje