Azbest naj bi bil predvsem v t. i. "gomulkah" v izolaciji in okoli grelcev. Strokovnjaki SŽ-ja so na omenjenih in nekaterih drugih kompozicijah opravili analize, naročili pa so tudi nove, ki naj bi bile zdaj v obdelavi na zavodu za varstvo pri delu, so dejali za MMC.
Meritve so potekale na elektromotornih garniturah vrste 311 ("gomulke") in na dizelmotornih garniturah vrste 813. Na vsaki posamezni garnituri so bile opravljene v obeh strojevodskih kabinah, prav tako pa tudi v prostorih za potnike in kabinah lokomotiv, kjer naj azbesta ne bi bilo v prevelikih količinah.
Nezdravi material se odstranjuje
Na SŽ-ju dodajajo, da je bil trdno vezani azbest v celoti odstranjen z dveh garnitur "gomulke", delno s štirih, na 50 vagonih, ki še vozijo, pa se večkrat premazan in zaščiten nahaja v manjših količinah.
Edini azbest v nevezanem stanju (azbestne obloge na potniških vagonih, ki so namenjene toplotni izolaciji) je v štirih potniških vagonih, ki pa ne vozijo in čakajo na strokovno odstranitev azbesta, so še sporočili predstavniki SŽ-ja. V zadnjih dveh letih je bil azbest odstranjen iz 94 vozil v celoti in iz 24 vozil delno. V celoti bo odstranjen po programu odstranjevanja azbesta iz železniških vozil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje