V odzivu na sredine obtožbe Zveze potrošnikov, da pritožbe pri njih naletijo na gluha ušesa in da za varnost niso poskrbeli, še dodajajo, da varnost omrežja ni v nikakršni povezavi s tematiko spletnih klicalnikov in da se morajo pred njimi zaščititi uporabniki spleta sami.
Omenili so možnost blokade za klice v mednarodna omrežja, sicer pa trdijo, da nimajo zakonske podlage za preverjanje, kdo kam kliče z naročniškega priključka s pomočjo svoje terminalske opreme.
Zveza potrošnikov je že v sredo dejala, da Telekomovo opravičilo, da ni ponudnik spletnih storitev in da ni povezan s to težavo, po mnenju zveze ne zadostuje . ZPS svetuje, da oškodovani nadaljujejo pritožbeni postopek.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje