ZZZS je zato za zavarovance pripravil tri napotke: če ste zamenjali zavarovalnico, po 1. marcu osvežite podatke na svoji kartici, ob obisku zdravstvene ustanove preverite podatke skupaj z zdravstvenim delavcem, in če slučajno nastane napaka, jo odpravite s svojo zdravstveno zavarovalnico.
V primeru težav pokličite svojo zavarovalnico:
Adriatic: 080/11-10
Triglav: 080/26-64 Vzajemna: 080/20-60
Sicer pa je ZZZS lani končal s presežkom razpoložljivih sredstev, ki znaša 1.480 milijonov. V letu 2005 je bilo zaznamovanih 13 milijonov obiskov osebnega zdravnika, izdanih 14 milijonov receptov in 300 tisoč hospitalizacij.
Med prioritetnimi cilji ZZZS-ja ostaja osveščanje zdravstvenega osebja in zavarovancev o racionalni rabi zdravil, saj se jih po grobi oceni letno zavrže približno za milijardo tolarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje