Vlak med Ljubljano in Logatcem naredi velik ovinek po obronku hribov nad Borovnico. Njegova hitrost ne more biti večja od 85 kilometrov na uro. "Tudi emisije so problematične, zvok, medtem ko nova proga, ta nova idejna zasnova, poteka po najkrajši možni poti čez dolino," je komentiral župan Občine Borovnica Peter Črnilogar.
Če bi železniško progo umestili skozi sam kraj, kjer so zdaj polja in njive, bi bila manj ukrivljena in krajša za tri kilometre, vlak pa bi po njej lahko vozil s hitrostjo do 130 kilometrov na uro. In potem, ko bi med Borovnico in Logatcem zgradili še šest novih predorov, bi pot z vlakom med Ljubljano in Logatcem skrajšali za celih sedem minut.
Anketirani Borovničani so bili mešanih mnenj. Nekateri so dejali, da je treba nekaj žrtvovati za napredek, druge pa moti, da bi bilo treba podreti nekaj objektov.
Železnica je nekoč že potekala skozi Borovnico. Do druge svetovne vojne je bila speljana po največjem železniškem viaduktu v Evropi, od katerega je ostal le še en steber. Občina podpira idejo o prestavitvi železniških tirov, a pod pogojem, da je pred gradnjo treba rešiti prometno situacijo v dolini, in sicer povezavo do avtoceste, obvozno cesto preko Bistre in izvedbo gradbenih cest, ki ne bodo potekale preko naselij, je naštel župan Črnilogar.
Že zdaj, ko država le obnavlja železnico v njihovem kraju, imajo težave zaradi neštetih tovornjakov, ki vozijo po cestah, neprimernih za take obremenitve. A za zdaj gre le za idejo, ki jo na ministrstvu še proučujejo. Ker pa je ocenjena vrednost že zdaj blizu 700 milijonov evrov, bo pri tem verjetno še nekaj časa tudi ostalo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje