50-metrski Triglav je iz Jonskega zaplul v Jadransko morje, v nedeljo pa bo natančno ob 14. uri privezan v koprskem potniškem terminalu, nato pa bo po dveh dneh odplul na začasno lokacijo, je za TV Dnevnik poročal Edi Mavsar.
"Ladja bo privezana v drugem bazenu za tri mesece. V tem času bodo na ministrstvu za obrambo naredili vse, da se bo ladja premestila v tretji bazen," zatrjuje Gregor Veselko, direktor uprave Luke Koper.
Letni stroški 1.335.000 evrov
Letni stroški ladje znašajo 1.335.000 evrov. Če bi k tem stroškom prišteli še amortizacijo, ki je vojska, zanimivo, za svojo mehanizacijo ne obračunava, bi se stroški letno povzpeli krepko čez dva milijona evrov.
Stroški za 24-člansko posadko | 350.000 evrov |
Zavarovanje | 15.000 evrov |
Vzdrževanje | 160.000 evrov |
Privez | 60.000 evrov |
Operativni stroški | 750.000 evrov |
Skupni letni stroški | 1.335.000 evrov |
In čemu bo služil Triglav? V prvi vrsti obrambi, pa zaščiti in reševanju in tudi izobraževanju študentov in dijakov. "Vsak dijak bo imel priložnost, da bo lahko nekaj ur na tem plovilu. Vsekakor pa dijaki morajo biti za to usposobljeni in brez takšnega plovila to ni mogoče," je za RTV Slovenija povedal Marjan Tončič, ravnatelj Srednje pomorske šole Piran.
Juri: Kar koli dobimo za ladjo, je dobro
Luka Juri (SD) bi ladjo kar prodal in to kar prek spletne dražbe e-bay. "Smiselno bi bilo, da bi vlada rekla, 'dobili smo jo, sedaj se je bomo pa znebili s prodajo'. Kar koli dobimo zanjo, je dobro. Tudi če ne dobimo nič, se izognemo velikim stroškom," meni Juri.
Čeprav je Jurijeva ideja o prodaji prek spleta izvirna, še ni nujno tudi dobra, opozarjajo pomorski strokovnjaki.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje