Obiskovalcem Københavna ni dolgčas, še posebej, če ga odkrivajo s kolesom. Kolesarske poti v danski prestolnici so ena od številnih znamenitosti: steza čez most kraljice Luize je ena najprometnejših kolesarskih poti na svetu. Večina infrastrukture je načrtovane tako, da vabi k uporabi. Domačini imajo radi varne in udobne steze, med njimi tudi vožnjo skozi park Superkilen in vijigast most Cykelslangen (kolesarska kača).

Predniki so vam pustili lepo arhitekturo. Kaj boste vi zgradili naslednjim generacijam? Garaže?
Mikaelova najljubša ulica pa je Værnedamsvej v Frederiksbegru. Življenje ji dajejo bistroji in ljudje, ki se po živahni ulici najpogosteje premikajo peš, včasih s kolesom, le redko pa z avtomobilom. Le 30 odstotkov ljudi v Københavnu je lastnikov avta:
“To je eno najbogatejših mest na svetu, a številni nimajo avtomobila. Obstaja mnogo boljših načinov premikanja po mestu. Kolo je logična prva izbira. S kolesom prideš najhitreje na cilj. To je bistvo načrtovanja mest za kolesa.”
V knjigi Copenhagenize Colville-Andersen hvali arhitekta Eda Ravnikarja. Zapiše, da je v sedemdesetih s kolegi obiskal København in dobil navdih za široke kolesarske steze na Dunajski cesti mimo Delove stolpnice ter Celovški cesti mimo parka Tivoli. Spomni, da je Ljubljana lepo mesto:
“Predniki so vam pustili lepo arhitekturo. Kaj boste vi zgradili naslednjim generacijam? Garaže?"


Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje