Ravnanje lekarn ni skladno z zakonodajo in bi lahko ogrozilo izravnalne sheme pri dopolnilnih zdravstvenih zavarovanjih, menijo pri Vzajemni. Lekarne pošiljajo specifikacije Vzajemni enkrat mesečno v obliki zbirnih podatkov po zavarovancih, ne pa tudi po storitvah.
Lekarni po trditvah Vzajemne dokumente nalašč pošiljata le v papirni obliki, s čimer onemogočata preverjanje pravilnosti podatkov in učinkovit nadzor nad stroški za zdravila, čeprav je Vzajemna lekarnama za vse obdelane račune za april in maj plačala najvišjo zakonsko dovoljeno nadomestilo za posredovanje podatkov. Za tožbo so se odločili po skoraj letu dni neuspešnih pogajanj.
V izjavi za javnost so še zapisali, da mora Vzajemna zaščititi interese zavarovancev, saj takšne in drugačne provizije povsem po nepotrebnem bremenijo zavarovance, ki svoje premije plačujejo za zdravila in zdravstvene storitve, in ne za nesprejemljive provizije.
V Vzajemni še opozarjajo, da od skupno 101 lekarne le ena posreduje vse potrebne podatke v pravilni obliki.
Uskladitev premij z inflacijo
Iz Vzajemne so še sporočili, da bodo premije dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja uskladili tako, da bodo pokrivala odhodke za zdravila in zdravstvene storitve s prihodki od premij zavarovancev.
Za kritje vse višjih stroškov za zdravila in zdravstvene storitve svojih zavarovancev je potrebna uskladitev z medicinsko inflacijo, kar bo mesečno premijo povišalo za 0,97 evra. Visoka cena zdravil je družbi ustvarila za milijardo tolarjev izgube, ki jo mora Vzajemna do konca poslovnega leta pokriti, saj ne sme več poslovati z izgubo. Notranje analize so še pokazale povprečno 8,7-odstotno povišanje stroškov za zdravstvo. Z inflacijo usklajene premije bodo od septembra znašale 4.969 SIT.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje