Foto:
Foto:

Sledi ZLSD, ki je za kampanjo namenil več kot 92 milijonov tolarjev, kampanja NSi-ja pa je stala nekaj manj, 84,7 milijona tolarjev. Stroški SLS-a so bili 79,5 milijona tolarjev, SDS-a pa 83,5 milijona tolarjev. Nekaj manj kot 49 milijonov tolarjev je za kampanjo zapravil DeSUS, najmanj med parlamentarnimi strankami pa SNS, 30,6 milijona tolarjev.

Poročilo v tridesetih dneh po volitvah
Poleg končnega poročila o financiranju kampanje so bili dolžni predložiti še skupni višini zbranih in porabljenih sredstev. Zakon namreč določa, da morajo to storiti najpozneje v tridesetih dneh po dnevu glasovanja.

Stroški volilne kampanje ne smejo biti višji od 60 tolarjev na posameznega volilnega upravičenca v volilnem okraju oziroma v volilni enoti, v kateri je bila vložena lista kandidatov oziroma v kateri kandidira posamezni kandidat.