Foto:
Foto:

To so bili predvsem sponzorji z nemško govorečega območja in mi smo tako rekoč v enem tednu zagotovili dodatnih 300.000 evrov za pokritje teh stroškov. Da smo to dosegli, je pa tudi rezultat odličnega sodelovanja iz preteklosti z vsemi dosedanjimi sponzorji in zato so bili reakcijski časi za odločitev, ali gremo v to dodatno tekmovanje ali ne, lahko tako kratki, ker so tudi sponzorji, s katerimi smo navezali stike za to tretjo tekmo v zelo kratkem času, odgovorili in se odločili, da gredo v to tekmovanje z nami.

Vložili smo vse napore za to, da smo sprejeli to tretjo tekmo. Gre namreč za dodatno promocijo Slovenije in Kranjske Gore v svetu, slovenski smučarji pa so dobili priložnost tekmovati na slovenskem terenu. Tudi več jih je lahko zaradi tega tekmovalo. Ni zanemarljivo tudi, da so bili vsi predtekmovalci Slovenci, za njih pa je proga svetovnega pokala najboljši trening za prihodnost.

Ko je direktor moških tekmovanj v svetovnem pokalu Markus Waldner obvestil generalnega sekretarja OK-ja Pokala Vitranc Srečka Medvena, da imamo možnost sprejeti to odpadlo tekmo in da je to njegova želja - to je storil iz Japonske, kjer je bila takrat cela karavana -, smo takoj to vzeli kot zelo resno stvar in ponudbo, predvsem pa kot veliko priznanje. Za to tekmovanje mislim, da ne bi bilo nobene težave dobiti organizatorja v Avstriji ali celo v Švici, vendar smo takoj, ko smo dobili ponudbo, oblikovali ožjo skupino najodgovornejših v pokalu Vitranc in se z direktorjem svetovnega pokala dogovorili, da bo v štirih dneh od takrat, ko smo dobili ponudbo, dobil odgovor. V teh štirih dneh se nam je uspelo pripraviti tako organizacijsko kot tudi finančno do te mere, da smo lahko potrdili in prevzeli to tekmovanje.

Večji del sredstev smo dobili iz tujine s prodajo televizijskih pravic in prodajo marketinškega prostora sponzorjem, ki so že do zdaj sodelovali z nami, da pa bi v tako kratkem času dobili novega sponzorja, da bi se zagrel za to tekmovanje iz Garmisch-Partenkirchna, pa ni bilo mogoče razmišljati.

Vsi se trudimo, da ne bomo prekoračili stroškov. Zagotavljam, da bodo tudi letos zelene številke, a ne tako velike. Pomembno za nas je to, da je Slovenija na zemljevidu Evrope in svetu promovirana en dan več, da imajo naši smučarji možnost tekmovanja na domačem terenu in da so navijači, gledalci dobili še eno tekmo, na kateri so lahko uživali v vrhunskih predstavah veleslalomistov.

Podpredsednik organizacijskega komiteja Pokala Vitranc Boris Pesjak je spregovoril o stroških organizacije trojnega programa in tem, kaj je sprejetje odpovedane tekme iz Garsmicha pomenilo za promocijo in s kakšnimi težavami so se prireditelji ob tem morali spopasti. Vir: STA