Foto:
Foto:

Postane problem za virtualni svet, v katerem skušamo tiste, ki igrajo, navaditi, da določeni neizdelani meti in z določenih razdalj ne bodo uspešni. Morali bomo vložiti še več časa, da bo pravi Steph Steph tudi v igri NBA 2K. Trenutno še ni na tej ravni.

Steph Curry, najkoristnejši košarkar pretekle sezone Lige NBA, preglavic ne povzroča le nasprotnim obrambam, ampak tudi ustvarjalcem videoigre. Kot je dejal eden izmed vodilnih ustvarjalcev igre NBA 2K Mike Wang, je njihova različica Curryja slabša od resnične. Četudi po navadi v virtualnem svetu lahko igralci počnejo bistveno več kot v realnem svetu, pa je tu obratno. V videoigri je praktično nemogoče zadevati iz tako neizdelanih položajev, iz takih preigravanj, s tako hitrim izmetom in takih razdalj, predvsem pa ne v serijah, kot to zmore trenutno prvi strelec Lige NBA. A ustvarjalci obljubljajo, da bodo skušali najti rešitve. Vir: Yahoo.com