Foto:
Foto:

V zadnjih letih kariere sem vedno skušala delovati po tem principu. Vsa podjetja sicer še nimajo čisto izoblikovane podobe o tem, kako bi lahko izkoristila športnika ali šport, ki ga sponzorirajo. Ponekod se denar še vedno vrti na osnovi direktive, toliko in toliko je treba iz pokroviteljske vreče nameniti tudi športu.

Včasih je zadoščalo, da si pokrovitelju ponudil prostor na športni opremi, našitke z njegovim imenom na vidnem mestu. Ko sem ugotovila, da to ne zadošča več, sem njkihove zaposlene peljala na tek na smučeh, šla sem v podjetje in tam z njimi preživela dan ter delila svoje izkušnje, odzivala sem se na vabila za reklamna snemanja, fotografiranja, pokroviteljem sem pošiljala čestitke ob praznikih. Ponudila sem sebe, svoje znanje.

V sodobnem času moraš biti tudi menedžer. Vse to sem doživela in preživela in trdim, da je mogoče uskladiti obe plati. Je pa naporno.

Petra Majdič je pojasnila, da je imela ob izjemni karieri veliko dela tudi zunaj tekmovalnih aren, Delo