
Verstappen je moral dirko odpeljati brezhibno, če je želel doseči 64. zmago v karieri in Nizozemec je še enkrat dokazal, iz kakšnega testa je. Na startu je spretno obdržal vodilni položaj, mclarnoma ni pustil niti najmanjših možnosti.

Norris se mu je še najbolj približal po sočasnem postanku, ko sta se dirkača približala na kakšen meter ali dva, a je nato v preveliki želji za trenutek zapeljal na travnato površino in vseh upov, da bi prehitel štirikratnega svetovnega prvaka, je bilo hitro konec.
V skupnem seštevku za svetovno prvenstvo se je Verstappen z zmago vodilnemu Norrisu približal na le točko zaostanka.
S tretjim mestom se je moral tokrat zadovoljiti Piastri, ki je bil na koncu sicer hitrejši od Norrisa, a mu ni uspelo švigniti mimo. To je bila zanj 12. uvrstitev na oder za zmagovalce.
Veliko pozornosti je v Suzuki požel Japonec Juki Cunoda, ki je pred japonskim dirkaškim koncem tedna pri Red Bullu zamenjal Liama Lawsona. Upal je, da mu bo po slabših kvalifikacijah uspel preboj med dobitnike točk, a zaman. Osvojil je 12. mesto, Lawson je bil 17.

Mirno na startu, dirkači brez dotikov
Na startu ni bilo nobenih presenečenj. Za odtenek bolje je dirko začel Norris, a ni mogel mimo dobro postavljenega Verstappna, ki je s premikom v desno Britancu hitro zaprl pot in poskrbel, da je v uvodni zavoj kroga zapeljal kot vodilni. Dirkači na startu niso naredili večjih napak, vsi so mirno, brez dotikov odpeljali uvodni sklop zavojev, le Andrea Kimi Antonelli je s svojim mercedesom zletel v izletno območje ob koncu kroga v šikani, ko mu je za trenutek zablokiralo gume. Italijan je kljub vsemu zadržal šesto mesto. Kljub malce slabši vremenski napovedi je bila steza suha, a kazalo je, da se utegnejo nad dirkališčem raztrgati oblaki okoli 20. kroga dirke.

Norris storil napako ob izvozu iz boksov
Dirka v naslednjih krogih ni postregla z razburljivimi trenutki, še najzanimivejše je bilo videti, kdaj bodo na postanek povabili prvega dirkača. To so storili pri Mercedesu, ko so v 20. krogu na menjavo gum poklicali Georgea Russlla. V središču pozornosti so bili dva kroga pozneje nato Verstappen, Norris in Leclerc. Vsi so namreč sočasno zavili v bokse. Pri McLarnu so opravili boljši postanek, a je Verstappnu kljub vsemu za kakšen meter ali dva uspelo ostati spredaj.
Ob izvozu iz boksov je Norris v preveliki želji, da bi z Nizozemcem opravil karseda hitro, zapeljal na travo in po nepotrebnem izgubil nekaj dragocenega časa. Po radijski zvezi se je pritoževal, da ga je Verstappen izrinil s steze, a so počasni posnetki pokazali, da je za izlet na travo kriv predvsem sam.

Verstappen ohranil mirne živce
Vodstvo je na dirki formule ena prvič v karieri prevzel Antonelli. Ta je pri 18 letih, 7 mesecih in 12 dneh postal najmlajši dirkač, ki je vodil na dirki v bogati zgodovini kraljice motošporta. Ob koncu 31. kroga je tudi sam zapeljal v bokse, vrstni red najboljših sedmih dirkačev s starta dirke se je znova vzpostavil. Norrisu na najtrši različici gum ni uspelo razviti želene hitrosti, bil je počasnejši od moštvenega kolega Piastrija, ki je po radijski zvezi že prosil, naj ga svetovni podprvak spusti predse. A to se ni zgodilo, pomagal mu ni niti sistem DRS v startno-ciljni ravnini. Najboljši trije na dirki so sicer dirkali v manj kot treh sekundah razlike, obetala se je poslastica v boju za zmago, do katere vendarle ni prišlo. McLarna sta prežala na najmanjšo Verstappnovo napako, ki je nista dočakala.
Dirka za VN Japonske, Suzuka
# | Dirkač | Moštvo | Čas |
1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:22:06,983 |
2 | Lando Norris | McLaren | +1,423 |
3 | Oscar Piastri | McLaren | 2,129 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 16,097 |
5 | George Russell | Mercedes | 17,362 |
6 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 18,671 |
7 | Lewis Hamilton | Ferrari | 29,182 |
8 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 37,134 |
9 | Alexander Albon | Williams | 40,367 |
10 | Oliver Bearman | Haas | 54,529 |
11 | Fernando Alonso | Aston Martin | 57,333 |
12 | Juki Cunoda | Red Bull | 58,401 |
13 | Pierre Gasly | Alpine | 1:02,122 |
14 | Carlos Sainz mlajši | Williams | 1:14,129 |
15 | Jack Doohan | Alpine | 1:21,314 |
16 | Nico Hülkenberg | Sauber | 1:21,957 |
17 | Liam Lawson | Racing Bulls | 1:22,734 |
18 | Esteban Ocon | Haas | 1:23,438 |
19 | Gabriel Bortoleto | Sauber | 1:23,897 |
20 | Lance Stroll | Aston Martin | 1 krog |
Odstop: / | |||
Najhitrejši krog: Andrea Kimi Antonelli (1:30,965) |
Skupni vrstni red 2025, dirkači (3/24):
# | Dirkač | Moštvo | Točke |
1 | Lando Norris | McLaren | 62 |
2 | Max Verstappen | Red Bull | 61 |
3 | Oscar Piastri | McLaren | 49 |
4 | George Russell | Mercedes | 45 |
5 | Andrea Kimi Antonelli | Mercedes | 30 |
6 | Charles Leclerc | Ferrari | 20 |
7 | Alexander Albon | Williams | 18 |
8 | Lewis Hamilton | Ferrari | 15 |
9 | Esteban Ocon | Haas | 10 |
10 | Lance Stroll | Aston Martin | 10 |
11 | Nico Hülkenberg | Sauber | 6 |
12 | Oliver Bearman | Haas | 5 |
13 | Isack Hadjar | Racing Bulls | 4 |
14 | Juki Cunoda | Racing Bulls/Red Bull | 3 |
15 | Carlos Sainz ml. | Williams | 1 |
16 | Pierre Gasly | Alpine | 0 |
17 | Fernando Alonso | Aston Martin | 0 |
18 | Liam Lawson | Red Bull/Racing Bulls | 0 |
19 | Jack Doohan | Alpine | 0 |
20 | Gabriel Bortoleto | Sauber | 0 |
Skupni vrstni red 2025, konstruktorji (3/24):
# | Moštvo | Dirkaška zasedba | Točke |
1 | McLaren | Norris, Piastri | 111 |
2 | Mercedes | Russell, Antonelli | 75 |
3 | Red Bull | Verstappen, Cunoda, Lawson | 61 |
4 | Ferrari | Hamilton, Leclerc | 35 |
5 | Williams | Sainz ml., Albon | 19 |
6 | Haas | Ocon, Bearman | 15 |
7 | Aston Martin | Alonso, Stroll | 10 |
8 | Racing Bulls | Hadjar, Lawson, Cunoda | 7 |
9 | Sauber | Hülkenberg, Bortoleto | 6 |
10 | Alpine | Gasly, Doohan | 0 |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje