Navijači italijanskega moštva so bili vzhičeni, ko so izvedeli, da se v Maranello vrača Finec, zadnji dirkaški svetovni prvak rdečih. A njihov optimizem je v uvodnem letu nove dobe turbomotorjev hitro uplahnel.
Moštvo je še enkrat zatajilo pri dirkalniku, ferrari F14 T ni bil konkurenčen mercedesu, red bullu in williamsu, prvič po sezoni 1993 je 'poskočni konjiček' ostal brez zmage. Še najbolje se je na Hungaroringu z drugim mestom odrezal Alonso.
Kimi občutljiv na sprednji del
Prav Alonso je bil tisti, ki je Ferrari držal nad gladino. Moštvenega kolega je premagal na 16 od 19 dirk, slabši je bil le v Belgiji, ko je bil sedmi, in v Italiji ter na Japonskem, ko je odstopil. "Razloga za to sta dva. Prvi je ta, da je Fernando veliko bolj prilagodljiv od Kimija. Drugi pa je dirkalnik, ki ni ustrezal Räikkönenovem načinu dirkanja," je dejal za brazilski Totalrace in dodal: "Če želiš iz Kimija iztržiti maksimum, mu moraš dati primeren dirkalnik. Podobno je bilo pri McLarnu (Fry je z Räikkönenom sodeloval tudi v Wokingu, op. a.). Zelo občutljiv je na sprednji del dirkalnika. Ko je pri McLarnu dirkal s Juanom Pablom Montoyjo, smo mu sedemkrat v sezoni zamenjali sprednje vzmetenje."
Pri Ferrariju sicer že intenzivno potekajo priprave na novo sezono, v Maranellu predstavitev novega dirkalnika - projekt so imenovali Projekt 666 - prek spleta načrtujejo že ta mesec.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje