Alonso je v desetih sezonah v formuli ena na 159 dirkah (158 startih) osvojil dva naslova prvaka, 26 zmag, 20 najhitrejših startnih položajev in 63-krat stal na stopničkah. Foto: Reuters
Alonso je v desetih sezonah v formuli ena na 159 dirkah (158 startih) osvojil dva naslova prvaka, 26 zmag, 20 najhitrejših startnih položajev in 63-krat stal na stopničkah. Foto: Reuters
Sebastian Vettel in Fernando Alonso
Alonso ne velja za najbolj priljubljenega dirkača, kar je priznal tudi prvi mož formule ena Bernie Ecclestone, ko je dejal, da o Špancu pravijo, da zna biti "nekoliko težaven". Dodal je, da bi bil dvakratni prvak v navezi s Sebastianom Vettlom trenutno idealen dirkaški dvojec. Foto: Reuters

"Dirkam, da bi osvojil veliko naslovov. Bomo videli, ali jih bom osvojil dovolj, da si me bodo zapomnili. Če ne, se bom prav tako upokojil zelo srečen, ponosen na svojo izkušnjo," je dvakratni svetovni prvak povedal za španski športni časopis Marca.

O Ferrariju, moštvu, pri katerem bo kmalu začel svojo drugo sezono, je "pričakoval legendarno in čarobno moštvo in presenečenje je bilo prijetno, še boljše kot sem pričakoval," je povedal. "Nikamor se mi ne mudi. Tukaj uživam, čeprav bi osvojil drugo, osmo ali 23. mesto," je odgovoril na vprašanje, kako dolgo bo še ostal v formuli ena in pri Ferrariju.

"Pravila niso enaka za vse"
V preteklosti se je večkrat ugibalo, da Alonso ne uživa najbolj v formuli ena, ker ne gre samo za šport ampak tudi politiko in posel. "To ni le dirkanje; formule ena je tudi posel, ki ima drugačne interese. Tu preprosto ne gre za tekmovanje. Dirkalniki niso enaki, pravila niso enaka za vse. A to vemo in sprejemamo, ker je to morda del šarma formule ena".
Odkar je leta 2001 debitiral v formuli ena, je bil Renaultov dirkalnik iz sezone 2009 "najslabši, a mi je kljub temu uspelo osvojiti stopničke v Singapurju", najbolj pa je užival, ko je dirkal za Renault v sezonah 2004 in 2005.
Alonso je razkril, da je imel, ko je pred desetimi leti začel dirkati v formuli ena z Minardijem, priložnost preselitve k moštvu Prost, ki so ga poganjali Ferrarijevi motorji. "Ponudbo sem imel, da grem tja in da morda postanem Ferrarijev testni voznik ali pa tudi ne. No, potem bi se moral vrniti v F3000. Ničesar mi niso mogli zagotoviti, Renault pa mi je ponujal boljšo možnost," je pojasnil Španec, ki je leta 2007 dirkal tudi za McLaren, a se ni najbolje ujel s svojim moštvenim kolegom Lewisom Hamiltonom.
Zahteval sabotažo Hamiltona, izsiljeval Dennisa?
Tom Bowers v svoji knjigi Ni angel: Skrivno življenje Bernieja Ecclestona trdi, da je Alonso pred VN Madžarske leta 2007 po sobotnih kvalifikacijah, na katerih je v garažah oviral Hamiltona in za to pozneje prejel kazen, takratnega vodjo moštva McLaren Rona Dennisa prosil, naj poskrbi, da v dirkalniku Hamiltona ne bo dovolj goriva. Dennisa naj bi Alonso celo izsiljeval in mu postavil ultimat, naj postane prvi dirkač moštva, sicer bo Mednarodni avtomobilistični zvezi Fia razkril afero Spygate.