Red Bullova dirkalnika Renaultov pogonski sklop poganja že vse od leta 2007. Sodelovanje je obrodilo sadove in prineslo štiri naslove dirkaškega in konstruktorskega svetovnega prvaka v kraljici motošporta, a v zadnjem času se je odnos med Red Bullom/Toro Rossom in Renaultom precej ohladil.
Razlog je Renaultov šestvaljnik, ki je že drugo sezono precej slabši od Mercedesovega, s katerim istoimensko moštvo zmage niza kot za stavo. Moštvo Dietricha Mateschitza si je sicer želelo Mercedesove motorje, a v Daimlerju, hčerinskem podjetju aktualnega konstruktorskega svetovnega prvaka, ne želijo poganjati dirkalnikov velikih tekmecev.
Arrivabeneja ni strah tekmecev
Drugače razmišljajo pri Ferrariju, kjer so že poudarili, da lahko brez težav dobavljajo motorje avstrijskemu moštvu. "Red Bull ima v svojem moštvu nekaj zares velikih imen, na čelu z glavnim oblikovalcem Adrianom Neweyjem. Zlahka verjamem, da lahko z našimi motorji ustvarijo strahovito šasijo, kar pomeni, da bodo zelo konkurenčni," je uvodoma dejal vodja moštva Ferrari Maurizio Arrivabene. "Moja ekipa inženirjev in strokovnjakov za aerodinamiko pozna svoje zadolžitve. Zaradi tega ne vidim težav v tem, da naš pogonski sklop dobavljamo tekmecu. Tekmovanje je toliko zabavneje, če imaš nasproti močnega tekmeca."
Vseeno je poudaril: "To še ne pomeni, da bomo že jutri začeli dobavljati motorje Red Bullu, a res ne vidim razloga, zakaj tega ne bi storili. Ne vidim razloga, zakaj bi nas moralo biti strah konkurence. To ni pravi duh tekmovanja oziroma tega, kar predstavlja Ferrari. Mi se bomo udarili z vsakim!"
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje