Španec je tik pred 12. uro na zadnji dan drugih testiranj v Barceloni treščil v betonski zid. Nesreča se je zgodila ob izvozu iz tretjega zavoja, ko je zaradi domnevnega sunka vetra nenadoma zavil s steze in se zaletel v betonski zid, ograjen z dvometrsko ograjo.
Dvakratnega svetovnega prvaka je zdravniško osebje v Montmelu imobiliziralo in ga pospremilo do helikopterja, s katerim so ga prepeljali v bolnišnico v Barceloni. Tam je tri dni ostal na opazovanju, v sredo se je vrnil domov na družinsko posestvo v severni Španiji, kjer nadaljuje rehabilitacijo.
Upoštevajo zdravnikovo mnenje
Okoliščine nesreče so bile dalj časa zavite v tančico skrivnosti, nazadnje se je v vse skupaj vmešala še Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA), ki je že sprožila preiskavo. "Obstajajo poročila, v katerih piše, da se Fernando ni mogel spomniti, kaj se je zgodilo - in to je normalno, ko gre za tovrstne nesreče. Toda zdaj je popolnoma v redu, normalno govori, želi voziti in nadaljevati testiranje," je Alonsove navijače pomiril Dennis. "Zdravnik nam je svetoval, naj mu omogočimo daljši počitek, če želimo, da bo najbolje pripravljen za dirko v Avstraliji. Njegovo mnenje bomo upoštevali," je nadaljeval in na vprašanje, ali bo Alonso pripravljen za dirko v Albert Parku, odgovoril: "Ne vidim razloga, zakaj ne."
Ni ga stresel električni tok
Seveda pa v motošportni javnosti še vedno duhove burijo različne teorije zarot glede nesreče. Nemalo je takšnih, ki so prepričani, da pri McLarnu ne želijo povedati vsega in da je bil glavni krivec za nesrečo napaka na dirkalniku. Nekateri so šli celo tako daleč in dejali, da naj bi bil vzrok za nesrečo okvara na enoti MGU-K, zaradi katere naj bi skozi Alonsovo telo švignil celo električni tok. Dennis se je le blago nasmehnil: "Telemetrija ne kaže nič nenavadnega. Jenson (Button) si je ogledal grafe in dejal, da so malce čudni, a to je normalno, če se na progi boriš z močnimi sunki vetra. Tu ne zagovarjam niti našega moštva niti Fernanda, lahko le potrdim, da dirkač ni poškodovan, da ga ni stresla elektrika in da močno verjamemo, da za nesrečo ni kriva kakršna koli napaka na dirkalniku."
Rosberg najhitrejši, največ krogov Vettlu
Zadnji sklop testiranj v Barceloni se nadaljuje brez Alonsa, McLarnov dirkalnik MP4-30 bosta testirala Jenson Button in testni dirkač Kevin Magnussen. Drugi dan je bil najhitrejši Mercedesov Nico Rosberg, ki je bil z najmehkejšo različico gum sekundo in dve desetinki hitrejši od Valtterija Bottasa (Williams) in Felipeja Nasra (Sauber). Največ krogov je odpeljal Sebastian Vettel (143), še šest jih odpeljalo več kot 100, med njimi prvič letos tudi McLarnov dirkač, Button (101).
Drugi dan testiranj, izidi: 1. N. ROSBERG Merc. 1:22,792 2. V. BOTTAS Williams +1,203 3. F. NASR Sauber 1,279 4. S. VETTEL Ferrari 2,547 5. J. BUTTON McLaren 2,798 6. P. MALDONADO Lotus 3,913 7. M. VERSTAPPEN Toro Rosso 3,974 8. D. KVJAT Red Bull 4,173 9. N. HÜLKENBERG F. India 5,620 Odpeljani krogi, 2. dan: 1. S. VETTEL Ferrari 143 2. F. NASR Sauber 141 3. P. MALDONADO Lotus 140 4. M. VERSTAPPEN Toro Rosso 139 5. N. ROSBERG Mercedes 106 6. J. BUTTON McLaren 101 7. V. BOTTAS Williams 90 8. D. KVJAT Red Bull 84 9. N. HÜLKENBERG Force India 77
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje