Fernando Alonso, ki je v ponedeljek dopolnil 32 let, je s komentarjem po nedeljski dirki na Hungaroringu v Maranellu dvignil veliko prahu. Foto: EPA
Fernando Alonso, ki je v ponedeljek dopolnil 32 let, je s komentarjem po nedeljski dirki na Hungaroringu v Maranellu dvignil veliko prahu. Foto: EPA

Vse velike šampione, ki so dirkali za Ferrari, smo vedno prosili, da postavijo svoje interese za ekipne. V tem trenutku je treba ostati miren, se izogniti polemikam, pokazati ponižnost in odločnost ter ekipi pomagati še s svojim vložkom. Treba je podpreti ekipo ter njene člane na stezi in izven nje.

Luca di Montezemolo
Luca di Montezemolo
Predsednik Ferrarija Luca di Montezemolo ni bil navdušen nad izjavami, ki jih je Alonso v nedeljo podal sedmi sili. Foto: EPA
Krstna zmaga Hamiltona pri Mercedesu


32-letni dirkač iz Ovieda je po nedeljski dirki v Budimpešti kritiziral letošnji dirkalnik Ferrari F138, ki ni konkurenčen Red Bullu in Lotusu. Med drugim je dejal: "Za dirko smo napravili nekaj sprememb, ki pa niso obrodile sadov." Številni so prepričani, da je prav ta komentar ujezil Ferrarijevega predsednika.

Allison se bo pridružil Ferrariju
V Maranellu so v ponedeljek potrdili, da se bo moštvu Ferrarija pridružil nekdanji tehnični direktor Lotusa James Allison, eden največjih strokovnjakov v formuli ena. Britanski inženir, ki se bo moštvu pridružil 1. septembra in bo moči združil s Patom Fryjem, naj bi pri 16-kratnih konstruktorskih prvakih skrbel predvsem za ohišje dirkalnika.


Glava se mora ohladiti

Na Ferrarijevi spletni strani so razkrili mnenje Di Montezemola, ki je prepričan, da se je treba neposredno po dirki, ko so glave še vroče, nekoliko zadržati, ne odpirati perečih tem s sedmo silo in se tako izogniti položaju, ki ne koristi nikomur. "Zapis se sklicuje na najnovejši Alonsov komentar, ki je zmotil Di Montezemola in tudi vse v moštvu. Ko je Di Montezemolo zjutraj Španca poklical in mu zaželel vse najboljše za rojstni dan, mu je hkrati še nekoliko 'navil ušesa'," so zapisali na spletni strani.
"Treba je podpreti ekipo"
Predsednik naj bi svojemu dirkaču v telefonskem pogovoru dejal: "Vse velike šampione, ki so dirkali za Ferrari, smo vedno prosili, da postavijo svoje interese za ekipne. V tem trenutku je treba ostati miren, se izogniti polemikam, pokazati ponižnost in odločnost ter ekipi pomagati še s svojim vložkom. Treba je podpreti ekipo ter njene člane na stezi in zunaj nje." Pri Ferrariju so Alonsa javno kritizirali sicer prvič, odkar se je leta 2010 pridružil moštvu iz Maranella.
Alonso: Zaostanek je razumljiv
Alonso je po dirki v Budimpešti po mnenju mnogih iz Maranella spreogovoril preveč o stanju dirkalnika. "V Silverstonu smo glede zmogljivosti dirkalnika storili korak nazaj. Za Nürburgring smo uporabili nekaj starih delov in dirkalnik se je odzival precej bolje. Na testiranjih mladih voznikov smo dobili potrditev, da bomo potrebovali nekatere dele, ki smo jih uporabili že prej. Zdaj vemo, kje so težave. Zavedamo se, da smo ustvarili dirkalnik, ki ni izpolnil naših pričakovanj, zato je zaostanek v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo tudi razumljiv, saj imamo dirkalnik z zelo starimi deli," je še povedal dvakratni svetovni prvak.
Sklenil je: "Čez poletje moramo napraviti velik korak naprej, ki bi ga morali že v Silverstonu. Za dirko v Spa-ju in Monzi moramo nemudoma pridobiti prepotrebne desetinke sekunde, izenačiti zmogljivost z dirkalniki tekmecev in se še naprej potegovati za naslov prvaka."

Vse velike šampione, ki so dirkali za Ferrari, smo vedno prosili, da postavijo svoje interese za ekipne. V tem trenutku je treba ostati miren, se izogniti polemikam, pokazati ponižnost in odločnost ter ekipi pomagati še s svojim vložkom. Treba je podpreti ekipo ter njene člane na stezi in izven nje.

Luca di Montezemolo
Krstna zmaga Hamiltona pri Mercedesu