Rdeči branijo svoje proizvode in trg
"Zaščitili smo svoje komercialne vidike kot vodilni proizvajalci. Če te nekdo prosi, da narediš določen izdelek, ga pač narediš. Potem ti rečejo, 'dobro, zdaj pa znižajte ceno'. Kaj bi vi naredili? Ne gre za našo potezo proti drugim ekipam, branimo samo sebe in svojo podjetniško dejavnost," je razložil vodja moštva Maurizio Arrivabene pred dirko v Mehiki.
Vodjo ekipe iz Maranella je zmotilo predvsem to, da naj bi pri krčenju stroškov veliki dobavitelji motorjev, kamor ob njegovi tovarni spadata še Mercedes in Renault, drugim ekipam omogočili nakup agregatov po nižjih cenah. "Če nič drugega, gre tu za velike razvojne stroške. Te moraš vsaj pokriti, ne moreš nečesa, kar si dolgo razvijal, ponuditi zastonj," je bil jasen Arrivabene.
Znižanje stroškov z enotnim motorjem?
Fia je zaradi Ferrarijevega veta sicer predlagala novo rešitev, uvedbo enotnega dobavitelja motorjev v sezoni 2017, razvoj takšnega motorja naj bi bil precej cenejši kot pri sedanjih proizvajalcih.
O tem, da želi vodstvo tekmovanja ekipam na ta način znižati stroške v posamezni sezoni, motorje naj bi dobavljalo neodvisno podjetje, je prvič pred dnevi ob dirki v teksaškem Austinu že govoril vodja tekmovanja, 84-letni Bernie Ecclestone.
Pri tem naj bi šlo za 2,2-litrske motorje z dvojnim turbinskim polnilnikom. Od lanske sezone so v formuli 1 zaradi okoljskih zakonov dovoljeni le 1,6-litrski turbomotorji s hibridno tehnologijo. Ti novi motorji naj bi ekipe namesto šestih milijonov evrov na sezono stali le še tretjino tega zneska.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje