Mednarodna avtomobilistična zveza, ki ji predseduje nekdanji vodja Ferrarija Jean Todt, je v sredo odločila, da moštva ne bo dodatno kaznovala, ker je na VN Nemčije Felipeju Massi ukazalo, naj predse spusti moštvenega kolega Fernanda Alonsa, in s tem kršilo prepoved o dajanju moštvenih navodil. Odločitev Fie pozdravljajo ne le v rdečem taboru temveč tudi tisti, ki se jim zdi omenjeno pravilo (milo rečeno) nesmiselno.
Ferrari upa, da s tem dobrih novic ni konec. V primeru slabega izida na 14. letošnji dirki formule ena bi Alonso praktično izpadel iz boja za naslov prvaka; po napaki na zadnji dirki v Belgiji Španec za vodilnim v skupnem seštevku Lewisom Hamiltonom šest dirk pred koncem zaostaja že 41 točk. "Še ena dirka brez točk in že bi se lahko poslovili od boja za prvaka. Manj dirk, kot je do konca, več težav imaš, če imaš slab konec tedna. Ena naših zadnjih priložnosti bo tu ali na naslednji dirki v Singapurju," se zaveda dvakratni svetovni prvak.
Domenicali se že usmerja k naslednji sezoni
Vodja Ferrarija Stefano Domenicali je razkril, da bi v primeru slabega izida v Monzi moštvo opustilo lov za letošnjim naslovom prvaka. "Če bodo šle stvari v Monzi hudo narobe in bo Red Bull še naprej povečeval prednost, bomo od ponedeljka naprej vse naše osebje in vire začeli uporabljati pri projektu za dirkalnik za naslednjo sezono," je povedal Italijan.
Button tokrat v vlogi zasledovalca
Pritisk, da se odreže dobro (če ne najbolje) na najhitrejši stezi na koledarju dirk formule ena, čuti tudi aktualni prvak Jenson Button, ki je tako kot Alonso v Spaju izgubil stik z vodilnim Hamiltonom, za to pa se lahko "zahvali" Sebastianu Vettlu. "V drugačnem položaju sem kot lani, letos sem jaz zasledovalec, a imam bolj konkurenčen dirkalnik kot ob koncu lanske sezone," razmišlja Britanec, ki je z mislimi tudi že pri nočni dirki v Singapurju. Jasno, če ne končam obeh dirk, bom v težavah," se zaveda. McLaren je za Monzo pripravil nekaj popravkov na dnu svojega MP4-25, ki so posledica novih kriterijev, ki jih bodo uporabili med preverjanjem, ali so dirklaniki narejeni v skladu z novimi pravili.
Z napako v Spaju je tudi Vettel povečal zaostanek za vodilnim v skupnem seštevku. "Ni razloga za paniko ali naglico. Trideset točk se sliši več, kot je, vse se lahko zgodi. Skrivnost je v tem, da ne smeš misliti na preveč stvari," voznik Red Bula (vsaj javno) ne zganja panike. Red Bull ne pričakuje preveč od dirke v Monzi, ker mu dirkališče ne ustreza najbolj, moštvo bo zadovoljno že, če se bo izognilo kakšni katastrofi v slogu Spaja (Vettel) ali Istanbula (trk Vettla in moštvenega kolega Marka Webbra).
VN ITALIJE, Monza
307,029 km (53 krogov po 5,793 km)
Spored, petek:
Prvi trening ob 10.00
Drugi trening 14.00
Sobota:
Tretji trening 11.00
Kvalifikacije 14.00
Nedelja:
Dirka za VN Italije 14.00
Vrstni red 2009:
1. R. BARRICHELLO Brawn
2. J. BUTTON Brawn
3. K. RÄIKKÖNEN Ferrari
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje