Mednarodna avtomobilistična zveza je moštva s svojo odločitvijo pisno seznanila po številnih ugibanjih, ki so se pojavila o tem, da so si nekatera moštva z napravami ali sistemi zagotovila aerodinamične prednosti na svojih dirkalnikih, ko ta na kvalifikacijah niso povsem polna goriva in ki zagotavljajo, da so dirkalniki dovolj visoki tudi potem, ko jih po kvalifikacijah do vrha napolnijo z gorivom, ki mora nato zadostovati za celotno dirko.
"Vsakršen sistem, naprava ali procedura, katere namen ali učinek pomeni spremembo nastavitve obes, medtem ko so dirkalniki v parc fermeju, bodo ocenjene kot v nasprotju s členom 34.5 športnih pravil formule ena," je zapisala Fia in dodala, da je vsak sistem izravnavanja v nasprotju s členom 3.15 tehničnih pravil.
Moštvo McLaren je pred drugo dirko sezone v Avstraliji obtožilo Red Bull, da uporablja neke vrste sistem za nadzor višine dirkalnika. Red Bull obtožbe zanika. Vodja McLarna Martin Whitmarsh je v Melbournu napovedal, da tudi njegovo moštvo razvija podoben sistem, ki ga želijo uporabiti že na dirki na Kitajskem, ki bo na sporedu 18. aprila. "Zdi se, da se lahko dirkalniki Red Bulla in nekaterih drugih moštev v kvalifikacijah vozijo nižje, kot bi pričakovali, če vemo, da jih potem napolnijo z gorivom," je razglabljal Whitmarsh.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje