Ferrariju v zadnjih dveh letih na dirkališču v Sepangu ni uspelo zmagati. Tudi v letu 2002 ne, ko so dobili 15 od 17 dirk. Lani je v Maleziji McLarnov voznik Kimi Räikkönen dosegel prvo zmago v karieri in s tem napovedal boj za naslov svetovnega prvaka, ki pa ga je kasneje na zadnji dirki sezone na Japonskem izgubil.
Ferrari je po prvi dirki v Melbournu nadaljeval z delom. Rubens Barrichello je namreč v Španiji preizkušal Bridgestonove pnevmatike. Po opravljenih testiranjih je popularni Rubinho dejal:"Z novim dirkalnikom sem zelo zadovoljen in prepričan, da bodo navijači Ferrarijevih konkurentov po dirki v Maleziji zagotovo zopet razočarani."
Šestkratni svetovni prvak Michael Schumacher pa je pred dirko na Daljnem vzhodu povedal:" Pri Bridgestonu so se potrudili in izdelali izvrstne pnevmatike." Glede pogojev, ki so v Kuala-Lumpurju zelo zahtevni pa je dodal:" Pogoji so zahtevni, a so ob enem enaki za vse dirkače."
Leta 2002 je Malezija z zmago Ralfa Schumacherja in drugim mestom Juana-Pabla Montoye pripadla Williamsu. Tehnični direktor belo-modrih Patrick Head pa pred dirko v Maleziji meni:"Če ne bomo prikazali veliko boljših predstav kot v Avstraliji in se s tem približali Ferrariju nas v letošnji sezoni čakajo velike težave pri lovljenju moštva iz Marranela."
Še najboj zadovoljni so poleg Ferrarija Avstralijo zapustili v moštvu Renaulta. Fernando Alonso je na dirkališču v Melbournu potrdil dobro pripravljenost in osvojil tretje mesto. Lanski zmagovalec VN Madžarske pričakuje, da se bo tudi v Maleziji, kjer je lani osvojil svoj prvi najboljši položaj, tudi letos boril za stopničke.
Poleg omenjenih se lahko realno za stopničke potegujeta le še Jenson Button (BAR) in Marc Webber (Jaguar).
V Sepangu bo veliko odvisno od vremenskih razmer, ki so v ekvatorialnem območju zelo nepredvidljive. Zelo vroče in soparno vreme naj bi bolj ustrezalo pnevmatikam Michelin (Williams, Renault in McLaren), medtem ko se gume Bridgestone (Ferrari) bolj znajdejo v hladnejšem in deževnem vremenu, a slednje so pri Bridgestonu ze zanikali, saj menijo, da bodo z novimi gumami konkurenčni tudi v vročini.
VN MALEZIJE, Sepang, statistika
Dolžina kroga: 5.543 m
Dolžina dirke: 56 krogov/310,408 km
Pole position 2003:
F. ALONSO Renault 1:37,044
Končni vrstni red 2003:
1. K. RÄIKKÖNEN McLaren
2. R. BARRICHELLO Ferrari
3. F. ALONSO Renault
ZADNJIH PET ZMAGOVALCEV:
2003 K. RÄIKKÖNEN McLaren
2002 R. SCHUMACHER Williams
2001 M. SCHUMACHER Ferrari
2000 M. SCHUMACHER Ferrari
1999 E. IRVINE Ferrari
VN MALEZIJE, Sepang, spored
Petek:
PROSTI TRENING 1 ob 4.00
PROSTI TRENING 2 7.00
Sobota:
PROSTI TRENING 3 3.00
PROSTI TRENING 4 4.15
1. KVALIFIKACIJSKI TRENING 7.00
2. KVALIFIKACIJSKI TRENING 8.00
Nedelja:
DIRKA ZA VN MALEZIJE 8.00
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje