Foto:
Foto:
Kitajski delavci odpravljajo še zadnje pomanjkljivosti.
Jacques Villeneuve na testiranjih pri Renaultu.
Ralf Schumacher je imel v Indianapolisu hudo nesrečo.

Ob tem, da je sezona že zdavnaj odločena, bo glavna zvezda šova novo dirkališče. Tako kot v Bahrajnu in v Maleziji ga je kreiral nemški arhitekt Hermann Tilke.


Faktor novega dirkališča, ki je neznanka vsem dirkačem, naj bi pomenil večjo izenačenost. Konstruktorji steze so tudi prepričani, da omogoča veliko prostora za prehitevanje.

Vse se seveda vrti okrog denarja. Tekmovanje na Daljnem vzhodu so toplo pozdravili tudi avtomobilska industrija in sponzorji, predvsem veliki evropski tobačni koncerni, ki zaradi strogih pravil v Evropski uniji in tudi v številnih drugih državah ne morejo več na dirkah oglaševati svojih izdelkov. Za avtomobilsko industrijo je kitajsko tržišče postalo prava zlata jama, saj se je število prodanih avtomobilov v zadnjih treh letih več kot podvojilo.

Tekmovalno je edino odprto vprašanje, kdo bo konstruktorski podprvak. V igri sta Bar in Renault, pri katerem bo namesto Jarna Trullija nastopil svetovni prvak iz leta 1997 Jacques Villeneuve.

Kanadčan se vrača leto dni po tem, ko so ga odslovili pri Baru. Motivov do konca sezone mu zato gotovo ne bo manjkalo. Razlika med Barom in Renaultom je le tri točke. Trulli, ki se je do konca sezone preselil k Toyoti, na Kitajskem ne bo štartal.

"Tukaj sem tudi, da se zabavam, vendar je prioritetna borba za Renaultov boj v svetovnem prvenstvu. Težko bo, toda včasih moraš narediti odločilni korak," pravi Villeneuve.

Na steze se vrača tudi Ralf Schumacher (Williams), ki je po hudi nesreči v Indianapolisu pred tremi meseci izpustil šest dirk. Sprememba bo tudi pri Jordanu. Namesto odpuščenega Italijana Giorgia Pantana bo nastopil Nemec Timo Glock.

Seveda sta favorita oba Ferrarija. "Lepo je biti brez skrbi tri dirke pred koncem sezone. To je idealna situacija," je dejal Michael Schumacher, zmagovalec 12 od 15 dirk v tej sezoni. Po Monzi bo skušal spet na najvišjo stopničko Rubens Barrichello.

Vseh 150.000 vstopnic je bilo prodanih že pred mesecem dni. Za dragocen košček papirja je bilo treba odšteti od 45 do 447 ameriških dolarjev, kar je izjemno drago, saj je povprečni letni dohodek v tej državi okrog 1.000 dolarjev. Vstopnice naj bi v blagajno prinesle 36 milijonov dolarjev.
Petek:                                
PROSTI TRENING 1               ob 5.00
PROSTI TRENING 2                  8.00
                                      
Sobota:                               
PROSTI TRENING 3                  3.00
PROSTI TRENING 4                  4.15
1. KVALIFIKACIJSKI TRENING        7.00
2. KVALIFIKACIJSKI TRENING        8.00
                                      
Nedelja:                              
DIRKA ZA VN KITAJSKE              8.00
                                      
Dolžina kroga: 5.451 m                
Dolžina dirke: 56 krogov/305,256 km   

Vozniki:                               
 1. M. SCHUMACHER    Ferrari   136 točk
 2. R. BARRICHELLO   Ferrari    98     
 3. J. BUTTON        BAR        71     
 4. J. TRULLI        Renault    46     
 5. F. ALONSO        Renault    45     
 6. J.-P. MONTOYA    Williams   42     
 7. K. RÄIKKÖNEN     Mclaren    28     
 8. D. COULTHARD     McLaren    24     
 9. T. SATO          BAR        23     
10. G. FISICHELLA    Sauber     19     
11. R. SCHUMACHER    Williams   12     
12. F. MASSA         Sauber     10     
13. M. WEBBER        Jaguar      7     
14. O. PANIS         Toyota      6     
  . A. PIZZONIA      Williams    6     
16. C. DA MATTA      Toyota      3     
  . N. HEIDFELD      Jordan      3     
  . C. KLIEN         Jaguar      3     

Konstruktorji:                   
 1. FERRARI                   234 točk
 2. BAR                        94
 3. RENAULT                    91
 4. WILLIAMS                   60
 5. MCLAREN                    52
 6. SAUBER                     29
 7. JAGUAR                     10
 8. TOYOTA                      9
 9. JORDAN                      5
10. MINARDI                     1