Foto:
Foto:
Se bo Rubens Barrcihello prerinil iz sence Michaela Schumacherja?
Kakšne načrte ima Juan Pablo Montoya?

Michael Schumacher ne verjame, da ga lahko zaustavijo številne spremembe pravil, zaveda pa se, da ga čaka na začetku sezone težko delo, ker še ne bo imel na voljo novega dirkalnika.

"Še vedno lahko zmagam, toda naše možnosti so manjše, kot če bi tu nastopili z novim avtom, saj so tekmeci naredili korak naprej. O novih pravilih pa tole: V zadnjih letih se je vsako spremembo napovedovalo kot 'protiferrarijevsko', toda mi smo še naprej zmagovali," ocenjuje Schumi.

Njegov moštveni kolega Rubens Barrichello znova ponavlja, da se je naveličal izgubljati. "Tisti dan, ko bom ugotovil, da je Michael nepremagljiv, bom odšel domov in ostal z družino. Morda sem premalo skromen, toda mislim, da razlika med nama ni velika. V zadnjih letih se je dramatično zmanjšala," pravi Brazilec.

Glede na testiranja bi lahko bila letošnja najhujša konkurenta Ferrarija Renault in McLaren. Za slednjega bo vozil tudi Juan Pablo Montoya, ki je dobil zadnjo lansko dirko v Braziliji. Seveda se ne bi pritoževal, če bi v enakem slogu nadaljeval letošnjo.

"Težko bo, vendar imamo zelo dober avto. Ferrari je vedno odličen na začetku sezone. Če bomo držali korak z njimi, lahko veliko dosežemo,"
napoveduje Kolumbijec, ki "razcvet" svojega nekdanjega moštva Williamsa pričakuje v drugi polovici sezone. "Spet prepozno," dodaja Montoya.

Njegovim besedam pritrjujejo zimski testi, na katerih Williams, pa tudi Bar nista blestela. Na domači dirki je veliko pričakoval predvsem Mark Webber, vendar bo zdaj vesel že, če bo osvojil vsaj nekaj točk. "Za slabo pripravljenost lahko krivimo le sebe. Lahko bi imeli precej boljše izhodišče, kot ga imamo, in za to ni opravičila," meni Webber, ki mu bo v moštvu Franka Williamsa družbo delal Nick Heidfeld.

Nekateri menijo, da bi lahko prijetno presenetilo novo moštvo Red Bull, ki je Jaguarjeve bolide odkupilo od Forda, še vedno pa ni jasno, ali bomo na prvi dirki videli Minardi. Ferrari se namreč za razliko od ostalih ekip ne strinja, da Italijani nastopijo z dirkalnikom, ki ne odgovarja veljavnim pravilom.

Melbourne bo letos desetič odprl sezono, naslednje leto pa bo verjetno zaradi iger Commonwealtha šele tretja postaja v koledarju.

VN Avstralije, Melbourne:

Dolžina kroga: 5.303 m
Dolžina dirke: 58 krogov/307,574 km

Pole position 2004:
M. SCHUMACHER (Ferrari) 1:24,408

Končni vrstni red 2004:
1. M. SCHUMACHER (Ferrari)
2. R. BARRICHELLO (Ferrari)
3. F. ALONSO (Renault)

ZADNJIH PET ZMAGOVALCEV:
2004 M. SCHUMACHER (Ferrari)
2003 D. COULTHARD (McLaren)
2002 M. SCHUMACHER (Ferrari)
2001 M. SCHUMACHER (Ferrari)
2000 M. SCHUMACHER (Ferrari)

Spored:

Petek:
PROSTI TRENING 1 (ob 1.00)
PROSTI TRENING 2 (4.00)
PROSTI TRENING 3 (23.00)

Sobota:
PROSTI TRENING 4 (0.15)
1. KVALIFIKACIJSKI TRENING (3.00)

Nedelja:
2. KVALIFIKACIJSKI TRENING (0.00)
DIRKA ZA VN AVSTRALIJE (4.00)