"Sepang je dirkališče, ki pokaže, ali je dirkalnik dober ali ne. Ob ekstremnih temperaturah in vlagi bodo pomembne predvsem gume. Gremo na zmago," je optimističen Fisichella, prvi Italijan po letu 1985, ki vodi v seštevku svetovnega prvenstva.
Proga mi je všeč. Veliko je dolgih, hitrih ovinkov in do izraza bo res prišel ves potencial dirkalnika." Pri Renaultu so medtem še izboljšali aerodinamiko, zamenjali pa so tudi dno bolida.Pri McLarnu so prepričani, da je dirkališče v Maleziji eno od tistih, ki še posebej ustreza Kimiju Räikkönenu in Juanu Pablu Montoyi. "Naš rezultat v Avstraliji ni bil pravi pokazatelj. Zagotovo smo sposobni zmagati," pravi Räikkönen, ki se je na uvodni dirki z začelja prebil do osmega mesta.
Sedemkratni svetovni prvak Michael Schumacher, ki je v Melbournu odstopil, še vedno zaupa staremu dirkalniku: "Obnesel se je še bolje, kot smo mislili." Pokritje za njegovo tezo je drugo mesto Rubensa Barrichella. Obeta se torej še ena zanimiva dirka.
Petek: PROSTI TRENING 1 ob 4.00 PROSTI TRENING 2 7.00 Sobota: PROSTI TRENING 3 2.00 PROSTI TRENING 4 3.15 1. KVALIFIKACIJSKI TRENING 6.00 Nedelja: 2. KVALIFIKACIJSKI TRENING 4.00 DIRKA ZA VN MALEZIJE 8.00 Dolžina kroga: 5.543 m Dolžina dirke: 56 krogov/310,408 km Pole position 2004: M. SCHUMACHER Ferrari 1:33,074 Končni vrstni red 2004: 1. M. SCHUMACHER Ferrari 2. J.-P. MONTOYA Williams 3. J. BUTTON BAR ZADNJIH PET ZMAGOVALCEV: 2004 M. SCHUMACHER Ferrari 2003 K. RÄIKKÖNEN McLaren 2002 R. SCHUMACHER Williams 2001 M. SCHUMACHER Ferrari 2000 M. SCHUMACHER Ferrari
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje