Fernando Alonso na prizorišču VN Kitajske. Foto: EPA
Fernando Alonso na prizorišču VN Kitajske. Foto: EPA
Ferrari ima tudi na Kitajskem veliko privržencev. Foto: EPA

Razlika je trenutno le dve točki v korist Renaulta, ki želi po naslovu Fernanda Alonsa odlično sezono kronati še s prvim konstruktorskim naslovom. McLaren jih ima že osem!

Favorit je McLaren, čeprav bo moral uporabljati isti motor kot na VN Japonske. Bo zdržal do cilja? Kimi Räikkönen je v Suzuki pokazal odlično formo in po drznem prehitevanju v zadnjem krogu slavil najslajšo zmago. Prav možno, da bo Finec postal prvi dirkač z osmimi zmagami v sezoni, vendar brez naslova. Doslej je bil tragični junak Francoz Alain Prost, ki je leta 1984 zbral sedem zmag, a za pol točke zgrešil naslov.

V obeh taborih pravijo, da jim steza ustreza. Alonso: "Šanghaj je posebna dirka, povsem drugačna kot tista na Japonskem. Imeli bomo nov motor in mislim, da bomo konkurenčnejši kot v Suzuki. Stezo imam zelo rad. Ima nekaj zahtevnih ovinkov. Prepričan sem, da se bo R-25 odrezal bolje kot lani."

Premija za zmagovalca med konstruktorji znaša od 30 do 40 milijonov evrov, prvo moštvo pa si bo v naslednji sezoni zagotovilo najboljši prostor v boksih, prav na začetku vrste.

Obeta se še en dvoboj, in sicer med Michaelom Schumacherjem (62 točk) in Juanom Pablom Montoyo (60) za 3. mesto med vozniki.

 
Petek:                                
PROSTI TRENING 1 ob 5.00

PROSTI TRENING 2 8.00
 
Sobota:                               
PROSTI TRENING 3 ob 3.00 PROSTI TRENING 4 4.15 KVALIFIKACIJSKI TRENING 7.00 Nedelja: DIRKA ZA VN KITAJSKE 8.00
Dolžina kroga: 5.451 m                

Dolžina dirke: 56 krogov/305,256 km

Pole position 2004:
R. BARRICHELLO Ferrari 1:34,012

Končni vrstni red 2004:
1. R. BARRICHELLO Ferrari
2. J. BUTTON Bar
3. K. RÄIKKÖNEN McLaren