Foto:
Foto:
Jarno Trulli je doživel hudo nesrečo, a ostal nepoškodovan.
Boj med Kimijem Räikkönenom in Michaelom Schumacherjem je potekal do ciljne črte.
Michaelu Schumacherju verjetno v vitrini počasi že zmanjkuje prostora za pokale.

Nemec je do osemdesete zmage v karieri prišel po že preizkušenem receptu. Dirko je povedel Räikkönen, šestkratni svetovni prvak pa je do prvih postankov vozil na četrtem mestu. Ob prvi menjavi koles je M. Schumacher ostal na dirkališču pet krogov dlje od konkurentov, kar mu je prineslo vodstvo, ki ga do konca ni izpustil iz rok. Z napadi je večkrat poiskusil Räikkönen, a je bil Nemec zbran in ni naredil napake. Tretji je bil Rubens Barrichello.

Dirko je povedel Kimi Räikkőnen, ki si je že na kvalifikacijah priboril najboljši štartni položaj. V ozadju pa nobenemu dirkaču ni uspelo napredovati več kot za eno mesto. V tretjem krogu prvo razburljivo dogajanje. V boju za sedmo mesto je Juan Pablo Montoya izkoristil napako Takume Sata, ki je zapeljal na travo.

V devetem krogu pa so se začeli prvi postanki. Najprej je v boks zapeljal Rubens Barrichello, le krog za njim pa sta postanek opravila tudi Kimi Räikkönen in Jenson Button. Michael Schumacher je na stezi ostal s prvim kompletom koles vse do 14. kroga in je s tremi hitrimi krogi nadoknadil sedem sekund zaostanka za Räikkönenom.

Ko je že vse kazalo, da bo Schumacher spet le križaril do nove zmage, ga je začel ogrožati mladi Finec. Räikkonen šestkratnega svetovnega prvaka ni spoštoval in ga je vseskozi napadal, a na dirkališču v Silverstonu ni našel pravega prostora, kjer bi lahko brez posledic (trčenja) ugnal Nemca. V ozadju sta se za tretje mesto borila Barrichello in Button.

Pri drugih postankih je Michael Schumacher znova ostal sedem krogov dlje na stezi in je tako svojo prednost pred Räikkönenom obdržal. V boju za tretje mesto je Barrichello za las ugnal domačina Jensona Buttona. Po postanku se je Räikkönen znova približal Nemcu, a do pravega napada tudi tokrat ni prišlo.

V 40. krogu pa huda nesreča Jarna Trullija, ki je ostal nepoškodovan. Na stezo je pripeljal varnostni avto in vsi vodilni dirkači razen Michaela Schumacherja so takoj opravili tretje postanke. Varnostni avto je stezo zapustil v 45. krogu in Räikkönen se je znova prilepil na zadek Nemčevega dirkalnika.

Nato pa je v zadnjih petnajstih krogih Michael Schumacher zahvaljujoč svojim izkušnjam ubranil minimalno prednost pred Fincem, ki je bil tudi z drugim mestom zelo zadovoljen.

Končni vrstni red:                     
 1. M. SCHUMACHER   Ferrari 1:24:42,700
 2. K. RÄIKKÖNEN    McLaren     + 2,1  
 3. R. BARRICHELLO  Ferrari       3,1  
 4. J. BUTTON       BAR          10,6  
 5. J.-P. MONTOYA   Williams     12,1  
 6. G. FISICHELLA   Sauber       12,8  
 7. D. COULTHARD    McLaren      19,6  
 8. M. WEBBER       Jaguar       23,7  
 9. F. MASSA        Sauber       24,0  
10. F. ALONSO       Renault      24,8  
                                       
Odstop: Panis, Trulli, Baumgartner,    
Pantano.                               
                                       
Najhitrejši krog:                      
Michael Schumacher (Ferrari)  1:18,739

Vrstni red v SP-ju po 11. dirki, vozniki:
1. M. SCHUMACHER Ferrari 100 točk 2. R. BARRICHELLO Ferrari 74 3. J. BUTTON BAR 53 4. J. TRULLI Renault 46 5. F. ALONSO Renault 33 6. J.-P. MONTOYA Williams 29 7. K. RÄIKKÖNEN Mclaren 18 8. T. SATO BAR 14 . D. COULTHARD McLaren 14 10. G. FISICHELLA Sauber 13 11. R. SCHUMACHER Williams 12 12. F. MASSA Sauber 5 . O. PANIS Toyota 5 14. M. WEBBER Jaguar 4 15. C. DA MATTA Toyota 3 . N. HEIDFELD Jordan 3 17. T. GLOCK Jordan 2 18. Z. BAUMGARTNER Minardi 1

Konstruktorji:
1. FERRARI 174 2. RENAULT 79 3. BAR 67 4. WILLIAMS 41 5. MCLAREN 32 6. SAUBER 18 7. TOYOTA 8 8. JORDAN 5 9. JAGUAR 4 10. MINARDI 1