Dirka na stezi, poimenovani po legendarnem kanadskem dirkaču Gillesu Villeneuveu, je tudi tokrat postregla z veliko prehitevanj, a v nasprotju z zadnjimi leti (lani v Montrealu dirke ni bilo) na stezo kljub številnim trkom ni bilo treba zapeljati varnostnemu avtomobilu. Foto: EPA
Dirka na stezi, poimenovani po legendarnem kanadskem dirkaču Gillesu Villeneuveu, je tudi tokrat postregla z veliko prehitevanj, a v nasprotju z zadnjimi leti (lani v Montrealu dirke ni bilo) na stezo kljub številnim trkom ni bilo treba zapeljati varnostnemu avtomobilu. Foto: EPA
Lewis Hamilton
Hamilton ima po zmagi v Kanadi v skupnem seštevku tri točke prednosti pred Buttonom in še tri več pred Webbrom. Foto: Reuters
Red Bull
Red Bull boljše izide napoveduje na stezah, ki bolj ustrezajo dirkalniku RB6. Foto: Reuters
Fernando Alonso
Alonso verjame, da boj za naslov prvaka ni izgubljen. Foto: Reuters

Če se je po VN Monaka zdelo, da bo letošnje prvenstvo formule ena dvoboj Red Bullov, je položaj sedaj povsem drugačen. Prvenstvo je napeto kot že dolgo ne – prvih pet dirkačev loči 19 točk -, do konca pa je še 11 dirk.

"Moštvo je opravilo fantastično delo. Dirka je bila ena najtežjih, še posebej zadnjih 20 krogov, ko sem skušal paziti na svoje pnevmatike, hkrati pa še na Jensona (Buttona) in Fernanda (Alonsa) za seboj. Kar se tiče same hitrosti, menim, da je red bull še vedno nekoliko hitrejši kot mi, če pa gledamo celoten paket, je naš boljši. V nadaljevanju moramo še graditi na napredku, ki smo ga dosegli v zadnjem času. In storili bomo prav to, povečali bomo svojo prednost," je bil po 13. zmagi v karieri samozavesten zmagovalec Lewis Hamilton.
Hamilton napoveduje oster boj do konca
Hamilton se je moral za svojo zmago pošteno potruditi. V uvodu dirke je bil pod pritiskom Sebastiana Vettla, ob postanku ga je ugnal Alonso, ki ga je nato prehitel nekaj krogov pozneje. "Tako veliko voznikov nas je, ki se bomo borili vse do konca. Tesno skupaj bomo celo sezono. Vsi najboljši vozniki v najbojših moštvih smo konkurenčni," napoveduje svetovni prvak iz leta 2008.

Button zadovoljen z 2. mestom
"Trdno verjamem, da imamo dva najboljša dirkača na svetu. V Evropo se vračamo kot vodilni v skupnem seštevku tako konstruktorjev kot dirkačev," je bil z delom Buttona in Hamiltona zadovoljen šef McLarna Martin Whitmarsh. Button je bil zadovoljen z drugim mestom in je imel za svojega moštvenega kolega le lepe besede. "Seveda bi raje videl, da bi bilo obratno, a moštvo je opravilo fantastično delo. Lewis je na kvalifikacijah odpeljal fantastičen krog." Button je do drugega zaporednega mesta prišel s petega štartnega mesta, potem ko se je ves konec tedna boril z oprijemom in slabo uravnoteženostjo svojega dirkalnika. Aktualni svetovni prvak je dirko, tako kot Hamilton, začel na mehkih pnevmatika, ki so se hitro obrabile, zato je bil med prvimi na postanku v boksu. Na trših pnevmatikah se je lahko priključil boju za sam vrh.

Vettel: Stvari se lahko hitro obrnejo
Red Bull se je po dirki tolažil, da je pričakoval težko popoldne. Sprva se je zdelo, da se jim bo začetek dirke na trdih pnevmatika obrestoval, Vettel in pozneje Webber sta nekaj časa celo vodila, nato pa je Nemca ustavila težava z menjalnikom, Avstralčeve trde pnevmatike pa so se proti koncu preveč obrabile. "Nikoli nismo bili favoriti za zmago, a smo bili precej hitri," je razlagal Vettel, ki mu je v zadnjih krogih iz menjalnika uhajalo olje. "Boj je zelo tesen in stvari se lahko, kot smo videli, hitro obrnejo. Nimamo razloga za paniko," je še dodal.

"Izvlekli najboljše, kar smo lahko"
"Pnevmatike so igrale pomembno vlogo, na koncu smo izvlekli najboljše, kar smo lahko," se je tolažil Mark Webber, ki je zaradi menjave menjalnika pred dirko padel z drugega na sedmo štartno mesto.
"Valencia ustreza McLarnu, nato pa sledijo dirkališča v Silverstonu, Hockenheimu in na Madžarskem, ki bolj ustrezajo nam. Prvenstvo je še dolgo, pomembno je, da na dirkališčih, ki nam ne ustrezajo, omejimo škodo," šef Red Bulla Christian Horner ne predaja.

Red Bull, ki ga je McLaren več kot očitno ujel, daleč pa, kot kaže, ni več niti Ferrari, lahko objokuje predvsem zapravljene priložnosti iz prvega dela sezone, ko, tudi zaradi nezanesljivosti dirkalnika ni vedno unovčil sedmih zaporednih 'pole positionov'.

Alonso: Vrnili smo se v boj
Po precej ponesrečeni VN Turčije si je Ferrrai v Kanadi opomogel s tretjim mestom Alonsa. "V Turčiji smo bili 50 sekund za McLarnom, v Kanadi pa smo se borili za zmago. Gremo v pravo smer, menim, da smo se vrnili v boj," je bil z napredkom moštva zadovoljen Španec, ki je prepričan, da bi lahko celo zmagal, če ne bi bilo pred njim za krog počasnejših voznikov. "Lewisa sem prehitel, ker je moštvo opravilo fantastično delo ob prvem postanku. Mesto sem izgubil zaradi gneče. Dirko so odločile malenkosti".
Massa bi dirko najraje pozabil
Felipe Massa
je bil veliko manj zadovoljen s svojo dirko, ki bi jo najraje pozabil. Brazilec je imel veliko smole, trku z Vitantonijem Liuzzijem na začetku je sledil še trk z Michaelom Schumacherjem ob koncu dirke, za povrh pa je dobil še 20-sekundno kazen zaradi prehitre vožnje v boksih. Komisarji dirke so se pokoncu pogovorili s Schumacherjem in Masso o njunem trku, a se odločili, da ne bodo kaznovali nobenega izmed voznikov.

Schumacher "ponižan" v "črnem krogu"
Schumacher se je v prvem delu dirke s 13. povzpel celo na tretje mesto, nato v trku z Roberom Kubico utrpel počeno pnevmatiko, proti koncu dirke so ga prehiteli najprej Sebastian Buemi, nato pa še obe Force Indii, Liuzzi in Adrian Sutil. Nemški mediji, ki pišejo, da Schumacher pri Mercedesu uživa mesto prvega voznika, so zadnji krog montrealske dirke označili za Schumacherjev najbolj črn krog, v katerem je bil sedemkratni svetovni prvak po pisanju Bilda "ponižan kot še nikoli po vrnitvi iz pokoja".

"Kolikor sem mogel, sem se skušal braniti, a to mi je uspelo le do določene mere, saj so bile moje pnevmatike po več kot pol dirke uničene," je razlagal Schumacher, ki je moral v internem moštvenem dvoboju zopet priznati premoč Nicu Rosbergu.